Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja (CROSBI ID 683498)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Varjačić, Helena ; Tomičić Furjan, Martina
hrvatski
Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja
Event menadžment je zasebna cjelina menadžmenta koja se odnosi na planiranje i cjelokupnu organizaciju nekog događaja, koji se u pravilu odvija jednom u vremenu. Sam tijek i funkcioniranje poslovanja u event menadžmentu podrazumijeva odličnu organiziranost, kreativnost, koncentraciju te sposobnost izvršavanja zadataka pod vrlo velikim vremenskim pritiskom, korištenjem ograničenih i obično unaprijed definiranih resursa. Stoga je dobra iskorištenost svih kapaciteta te pravovremeno i ciljano dopiranje do svih potencijalnih sudionika u projektu ključno za njegov uspjeh. U ovom radu prikazana je studija slučaja na konkretnom projektu, koja prikazuje osnovne poslovne procese i aktivnosti oglašavanja u event managementu koje je potrebno provesti, kako bi događaj bio proveden uspješno.
event management, oglašavanje, tradicionalni i digitalni mediji
nije evidentirano
engleski
Advertising in event management – Case study
nije evidentirano
event management, advertising, traditional and digital media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
213-220.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)
2459-7953
Podaci o skupu
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
predavanje
11.10.2019-11.10.2019
Varaždin, Hrvatska