Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja (CROSBI ID 683498)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Varjačić, Helena ; Tomičić Furjan, Martina Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja // Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana et al. (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 213-220

Podaci o odgovornosti

Varjačić, Helena ; Tomičić Furjan, Martina

hrvatski

Oglašavanje u Event managementu – Studija slučaja

Event menadžment je zasebna cjelina menadžmenta koja se odnosi na planiranje i cjelokupnu organizaciju nekog događaja, koji se u pravilu odvija jednom u vremenu. Sam tijek i funkcioniranje poslovanja u event menadžmentu podrazumijeva odličnu organiziranost, kreativnost, koncentraciju te sposobnost izvršavanja zadataka pod vrlo velikim vremenskim pritiskom, korištenjem ograničenih i obično unaprijed definiranih resursa. Stoga je dobra iskorištenost svih kapaciteta te pravovremeno i ciljano dopiranje do svih potencijalnih sudionika u projektu ključno za njegov uspjeh. U ovom radu prikazana je studija slučaja na konkretnom projektu, koja prikazuje osnovne poslovne procese i aktivnosti oglašavanja u event managementu koje je potrebno provesti, kako bi događaj bio proveden uspješno.

event management, oglašavanje, tradicionalni i digitalni mediji

nije evidentirano

engleski

Advertising in event management – Case study

nije evidentirano

event management, advertising, traditional and digital media

nije evidentirano

Podaci o prilogu

213-220.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Lacković Vincek, Zrinka ; Lozić, Joško ; Vuković, Dijana ; Globočnik, Ana

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

predavanje

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti