Profesionalne i osobne kompetencije visokoškolskih knjižnčara 21. stoljeća (CROSBI ID 683363)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hasenay, Sanda ; Mokriš Marendić, Svjetlana
hrvatski
Profesionalne i osobne kompetencije visokoškolskih knjižnčara 21. stoljeća
Znanja i vještine koje danas trebaju posjedovati visokoškolski knjižničari sežu daleko u prošlost, a vezani su uz višestoljetnu ulogu knjižnice u akademskoj zajednici koja je vezana uz osiguravanje podrške nastavi i znanstveno- istraživačkom radu. Uloga i funkcije knjižnice trebale bi i u budućnosti ostati iste, ali da bi se ona mogla osigurati u uvjetima sve intenzivnijeg napretka informacijskih tehnologija, nužno je da knjižničari neprestano usavršavaju svoja znanja i vještine, razvijaju svoje stručne kompetencije, vezane prvenstveno uz osobno poznavanje tehnika za dohvat informacija te poučavanje korisnika u radu s njima, kao i one vezane uz oblikovanje virtualnih knjižnica. Samo razvoj stručnih kompetencija kao i onih osobnih intelektualna znatiželja, maštovitost, komunikacijske vještine, prijateljska nastrojenost, znanje jezika, vještina u timskom radu, poduzetnički pristup, a prvenstveno usmjerenost na korisnike i predanost struci, mogu visokoškolskim knjižnicama u akademskoj zajednici osigurati mjesto koje im tradicionalno pripada.
visokoškolski knjižničari ; stručne kompetencije ; osobne kompetencije ; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Professional and personal competences of academic librarians in the 21st century
nije evidentirano
academic librarians ; professional competences ; personal competences ; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
150-158.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica
Martek, Alisa ; Rybak Budić, Elizabeta
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
978-953-6001-89-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
poster
29.02.1904-29.02.2096