Tamburaški orkestar kao izvannastavna aktivnost u osnovnoškolskom kurikulumu (CROSBI ID 430889)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Marić, Katarina
Škojo, Tihana
Sesar, Marko
hrvatski
Tamburaški orkestar kao izvannastavna aktivnost u osnovnoškolskom kurikulumu
U radu se govori o izvannastavnim aktivnostima, kao iznimno važnom faktoru u osnovnoškolskom kurikulumu. Budući da sviranje tambure na našem području ima dugu povijesnu tradiciju i značaj, tamburaški orkestar je često prisutan u školskom kurikulumu istočne Hrvatske, rad se temelji na organizaciji i provođenju ove izvannastavne aktivnosti. Kako bi se jasno definirala uloga tamburaškog orkestra u osnovnoj školi kao izvannastavne aktivnosti, ukazujemo na razvoj tambure kroz povijest, pojave prvih društava, pravilnu tehniku sviranja tambura, ali i prve skladbe koje su pisane za navedeni instrument. Osim dobre organizacije nastave, koja nije u koliziji s bilo kojom drugom izvannastavnom aktivnošću, najvažniji čimbenik u tamburaškom orkestru su učenici. Posebno se osvrćemo na načine motiviranja učenika za sviranjem u tamburaškom orkestru. S obzirom na iznimnu osobnu iznimnu motivaciju za vođenjem vođenjem tamburaškog orkestra u osnovnoj školi, ovaj rad čini idealan uvod u moju buduću glazbeno-pedagošku praksu.
osnovnoškolski kurikulum, izvannastavne glazbene aktivnosti, tamburaški orkestar
nije evidentirano
engleski
Tambura Orchestra as Extracurricular Activities in Elementary School Curriculum
nije evidentirano
elementary school curriculum, extracurricular music activities, tambura orchestra
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
29.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek