izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj mikro influencera u kampanjama (CROSBI ID 430856)
Ocjenski rad | diplomski rad
Mihaljević, Ivana
Utjecaj mikro influencera u kampanjama / Dlačić, Jasmina (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019
Podaci o odgovornosti
Mihaljević, Ivana
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Utjecaj mikro influencera u kampanjama
Svrha rada je uočiti na što poduzeća obraćaju pozornost prilikom odabira mikro influencera koji će promovirati njihov proizvod ili usluge.
mikro influencer, marketing influencer, instagram, društvene mreže, potrošači, odluka o kupovini
nije evidentirano
engleski
The impact of micro influencers in campaigns
nije evidentirano
micro influencer, influencer marketing, instagram, social networks, consumers, buying decision
nije evidentirano
Podaci o izdanju
73
30.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove