Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj mikro influencera u kampanjama (CROSBI ID 430856)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mihaljević, Ivana Utjecaj mikro influencera u kampanjama / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Mihaljević, Ivana

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj mikro influencera u kampanjama

Svrha rada je uočiti na što poduzeća obraćaju pozornost prilikom odabira mikro influencera koji će promovirati njihov proizvod ili usluge.

mikro influencer, marketing influencer, instagram, društvene mreže, potrošači, odluka o kupovini

nije evidentirano

engleski

The impact of micro influencers in campaigns

nije evidentirano

micro influencer, influencer marketing, instagram, social networks, consumers, buying decision

nije evidentirano

Podaci o izdanju

73

30.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija