Začetak linearne perspektive u crtežima Oskara B. – studija slučaja (CROSBI ID 430833)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Erdeši, Tena
Kovačević, Jelena
hrvatski
Začetak linearne perspektive u crtežima Oskara B. – studija slučaja
Perspektiva predstavlja određen pogled na svijet, odnosno što se u nekom vremenskom razdoblju smatralo važnijim, a što manje važnim. Srž sposobnosti likovno-umjetnički darovitog djeteta je vizualno-prostorna prijevremena razvijenost koja omogućava uhvatiti obrise trodimenzionalnih predmeta na dvodimenzionalnoj površini. Darovita djeca često sama sebe obrazuju čitajući, priključujući se izvannastavnim matematičkim grupama ili školskim novinama te takva iskustva mogu biti daleko poučnija od redovnih nastavnih sati. Stoga je vrlo važna pravilna podrška škole i osiguravanje dodatnih sadržaja takvoj djeci. Cilj ove analize slučaja bio je promatrati može li sedmogodišnje dijete samostalno razumjeti i usvojiti perspektivu koja nije specifična za njegovu dob. Istraživanje je provedeno s učenikom prvog razreda u jednoj osnovnoj školi u Osijeku. Rezultati su pokazali kako je ovaj likovno daroviti dječak vrlo lako razumio i spontano usvojio linearnu perspektivu.
linearna perspektiva ; likovna darovitost ; sedmogodišnjak
nije evidentirano
engleski
The beginnings of a linear perspective in Oskar B's drawings - case study
nije evidentirano
linear perspective ; artistically gifted ; seven-year-old
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
29.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek