Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda (CROSBI ID 430827)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čiča, Iva Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Čiča, Iva

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda

U radu su prikazani čimbenici koji utječu na potrošačevu odluku prilikom kupnje novog proizvoda.

Tars pivo, marketinški miks, proizvod, cijena, promocija, distribucija

nije evidentirano

engleski

Marketing mixes like the introduction of a new product

nije evidentirano

Tars beer, marketing mix, product, price, promotion, distribution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija