izvor podataka: crosbi
!
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda (CROSBI ID 430827)
Ocjenski rad | diplomski rad
Čiča, Iva
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda / Dlačić, Jasmina (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019
Podaci o odgovornosti
Čiča, Iva
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Marketinški miks na primjeru uvođenja novog proizvoda
U radu su prikazani čimbenici koji utječu na potrošačevu odluku prilikom kupnje novog proizvoda.
Tars pivo, marketinški miks, proizvod, cijena, promocija, distribucija
nije evidentirano
engleski
Marketing mixes like the introduction of a new product
nije evidentirano
Tars beer, marketing mix, product, price, promotion, distribution
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove