Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača (CROSBI ID 430824)

Ocjenski rad | diplomski rad

Frankulin, Matea Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača / Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Frankulin, Matea

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača

Rad je usmjeren na utjecaj boja prilikom kupovne odluke potrošača.

Psihologija boja, simbolika boja, kulturološke razlike boja, boja kao maretinški alat, utjecaj boje na potrošača, preferencija boja, boja kao dominantna karakteristika proizvoda

nije evidentirano

engleski

The influence of colors on consumer purchasing decisions

nije evidentirano

Color psychology, color symbolism, cultural color differences, color as a maretin tool, the impact of color on the consumer, color preference, color as the dominant characteristic of the product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija