izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača (CROSBI ID 430824)
Ocjenski rad | diplomski rad
Frankulin, Matea
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača / Dlačić, Jasmina (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019
Podaci o odgovornosti
Frankulin, Matea
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Utjecaj boja na kupovne odluke potrošača
Rad je usmjeren na utjecaj boja prilikom kupovne odluke potrošača.
Psihologija boja, simbolika boja, kulturološke razlike boja, boja kao maretinški alat, utjecaj boje na potrošača, preferencija boja, boja kao dominantna karakteristika proizvoda
nije evidentirano
engleski
The influence of colors on consumer purchasing decisions
nije evidentirano
Color psychology, color symbolism, cultural color differences, color as a maretin tool, the impact of color on the consumer, color preference, color as the dominant characteristic of the product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
66
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove