Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1030184

Implikacije skrivenog kurikuluma


Nikšić Rebihić, Edina; Novosel, Višnja
Implikacije skrivenog kurikuluma // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan - Guska, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 350-360 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1030184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implikacije skrivenog kurikuluma
(The hidden curriculum implications)

Autori
Nikšić Rebihić, Edina ; Novosel, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan - Guska, Sandra - Sarajevo : Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018, 350-360

Skup
2. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 5-6.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
skriveni kurikulum, implicitna teorija nastavnika, kultura škole, ideologija
(hidden curriculum, teachers’ implicit theory, school culture, ideology)

Sažetak
Posljednjih se godina u javnom diskursu često govori o kurikulumu, nj egovoj reformi i sadržajima koje bi trebao obuhvatiti. Zanemaruje se činjenica da je utjecaj skrivenog kurikuluma snažniji od utjecaja službenih kurikuluma. Nastavom, odnosno realizacijom službenog kurikuluma, kreira se i potiče socijalno ponašanje, organi zira se svakodnevni život u učionici i prenose se odgojne vrijednosti na učenike. Postoje mnoge školske aktivnosti koje su izravno ili neizravno uključene u odgoj djece i koje kao takve čine skriveni kurikulum. Skriveni kurikulum nije dio službenih i javni h programa, on zapravo čini regulativu pedagoške interakcije i odnosi se na implicitnu praksu specifičnu za određenu odgojno - obrazovnu sredinu. Naime, njime se definira ono što učenici usvoje iz vrijednosti i normi nastavnika, školskih rituala i procedura, iz fizičkog okruženja, odnosa između subjekata u školi, kulture škole itd. U ovom radu nastojat ćemo prikazati neke od implikacija skrivenog kurikuluma, sa posebnim osvrtom na nastavnika koji usmjerava odgojno - obrazovni proces. Zbog nemogućnosti jednoznač nog definiranja, autori su se složili da skriveni kurikulum odražava nezapaženo standardiziranje odnosa unutar konteksta škole i da su od presudne važnosti obrasci ponašanja nastavnika. Stoga je cilj ovoga rada pojmovno i sadržajno odrediti koncept skriven og kurikuluma te prikazati ga u kontekstu kulture škole, implicitne teorije nastavnika, njegove ideološke strane i empirijskog istraživačkog okvira.

Izvorni jezik
Ostalo

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Novosel (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Nikšić Rebihić, Edina; Novosel, Višnja
Implikacije skrivenog kurikuluma // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan - Guska, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 350-360 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Nikšić Rebihić, E. & Novosel, V. (2018) Implikacije skrivenog kurikuluma. U: Dedić Bukvić, E. & Bjelan - Guska, S. (ur.)Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju.
@article{article, year = {2018}, pages = {350-360}, keywords = {skriveni kurikulum, implicitna teorija nastavnika, kultura \v{s}kole, ideologija}, title = {Implikacije skrivenog kurikuluma}, keyword = {skriveni kurikulum, implicitna teorija nastavnika, kultura \v{s}kole, ideologija}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, year = {2018}, pages = {350-360}, keywords = {hidden curriculum, teachers’ implicit theory, school culture, ideology}, title = {The hidden curriculum implications}, keyword = {hidden curriculum, teachers’ implicit theory, school culture, ideology}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font