Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme (CROSBI ID 747770)
Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija
• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana
hrvatski
Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme
Svrha udžbenika sadržana je u olakšavanju procesa obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi, učitelja i nastavnika za inkluzivnu praksu, odnosno stjecanju kompetencija za odgoj i obrazovanje, učenje i poučavanje sve djece, neovisno o njihovim socijalnim, kulturalnim, razvojnim i drugim specifičnostima. Te kompetencije su u terminima ishoda učenja navedene na početku svakog poglavlja, a ponuđeni su i zadaci za provjeru razine njihove usvojenosti. Udžbenik u pet poglavlja postupno vodi čitatelje kroz proces usvajanja pojedinačnih skupova ishoda učenja koji osiguravaju temelje za inicijalno i cjeloživotno učenje usmjereno inkluzivnom obrazovanju, neovisno o razini obrazovanja u kojem čitatelji sudjeluju ili planiraju sudjelovati. Počevši od konceptualnog okvira inkluzivnog obrazovanja, preko činitelja i resursa inkluzivne kulture odgojno-obrazovnih ustanova, teorijskih koncepata i načela te pedagoško-didaktičkih aspekata inkluzivnog obrazovanja, do specifičnosti učenja i poučavanja djece s različitim posebnim odgojno- obrazovnim potrebama, udžbenik obuhvaća teorijske, znanstvene i praktične osnove inkluzivnih odgojno-obrazovnih procesa. Sadržaj i struktura udžbenika odražava desetogodišnje iskustvo autorice stečenog sudjelovanjem u kreiranju i izvođenju nastave u sklopu studijskih programa Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u brojnim znanstvenim i stručnim projektima usmjerenima analizi i unaprjeđivanju inkluzivnosti obrazovnih sustava, analizom relevantne suvremene literature te praktičnim iskustvom u neposrednoj inkluzivnoj praksi.
inkluzivno obrazovanje ; djeca s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
nije evidentirano
engleski
Inclusive education: selected topics
nije evidentirano
inclusive education ; children with special educational needs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2019.
978-953-8115-62-2
249
Biblioteka Magister;
objavljeno