Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme (CROSBI ID 747770)

Autorska knjiga | udžbenik | domaća recenzija

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Bouillet, Dejana Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana

hrvatski

Inkluzivno obrazovanje: odabrane teme

Svrha udžbenika sadržana je u olakšavanju procesa obrazovanja odgojitelja djece rane i predškolske dobi, učitelja i nastavnika za inkluzivnu praksu, odnosno stjecanju kompetencija za odgoj i obrazovanje, učenje i poučavanje sve djece, neovisno o njihovim socijalnim, kulturalnim, razvojnim i drugim specifičnostima. Te kompetencije su u terminima ishoda učenja navedene na početku svakog poglavlja, a ponuđeni su i zadaci za provjeru razine njihove usvojenosti. Udžbenik u pet poglavlja postupno vodi čitatelje kroz proces usvajanja pojedinačnih skupova ishoda učenja koji osiguravaju temelje za inicijalno i cjeloživotno učenje usmjereno inkluzivnom obrazovanju, neovisno o razini obrazovanja u kojem čitatelji sudjeluju ili planiraju sudjelovati. Počevši od konceptualnog okvira inkluzivnog obrazovanja, preko činitelja i resursa inkluzivne kulture odgojno-obrazovnih ustanova, teorijskih koncepata i načela te pedagoško-didaktičkih aspekata inkluzivnog obrazovanja, do specifičnosti učenja i poučavanja djece s različitim posebnim odgojno- obrazovnim potrebama, udžbenik obuhvaća teorijske, znanstvene i praktične osnove inkluzivnih odgojno-obrazovnih procesa. Sadržaj i struktura udžbenika odražava desetogodišnje iskustvo autorice stečenog sudjelovanjem u kreiranju i izvođenju nastave u sklopu studijskih programa Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, u brojnim znanstvenim i stručnim projektima usmjerenima analizi i unaprjeđivanju inkluzivnosti obrazovnih sustava, analizom relevantne suvremene literature te praktičnim iskustvom u neposrednoj inkluzivnoj praksi.

inkluzivno obrazovanje ; djeca s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama

nije evidentirano

engleski

Inclusive education: selected topics

nije evidentirano

inclusive education ; children with special educational needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2019.

978-953-8115-62-2

249

Biblioteka Magister;

objavljeno

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija