Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije (CROSBI ID 430787)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vlajčević, Ana
Bošnjak, Zvonimir
Mindoljević Drakulić, Aleksandra
hrvatski
Metodički potencijal životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije
U ovom radu obrađuje se tema metodičkog potencijala životnih priča u nastavi sociologije na primjeru maloljetničke delinkvencije. Cilj rada je osmisliti kreativnu nastavu uz pomoć koje će se ostvariti ispunjenje osnovnih obrazovnih ishoda u okviru nastave sociologije. Rad je zamišljen na način da se klasična nastava sociologije poveže sa stvarnim životnim situacijama. U uvodnom dijelu predstavljene su osnovne sociološke koncepcije i pojmovi koji su povezani s devijantnim ponašanjem. Zatim su opisani teorijski pristupi devijantnosti. U nastavku rada govori se o metodičkom oblikovanju nastave na temu devijantnosti u sklopu kojeg su predstavljene tri različite životne priče maloljetnih delinkvenata te interpretacija priča unutar koje se uvidom u obiteljsku situaciju mladog delinkventa, utjecaj škole i utjecaj vršnjaka objašnjavaju uzroci devijantnog ponašanja.
životne priče, sociologija, maloljetnička delinkvencija
nije evidentirano
engleski
Methodical potential of life stories in the teaching of sociology on the example of juvenile delinquency
nije evidentirano
Life stories ; sociology ; juvenile delinquency
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
25.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb