Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi (CROSBI ID 683080)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Miklošević, Željka Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi. 2019. str. 2-2

Podaci o odgovornosti

Miklošević, Željka

hrvatski

Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi

„Kako živi narod – izvještaj o pasivnosti“, izložba je koja se održala u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu krajem 2017.godine i bila namijenjena prvenstveno organiziranim školskim grupama. Program pomnog osmišljenog vodstva na izložbi imao je obilježje kritičke pedagogije – na temelju umjetničke izložbe osvijestiti polaznike 3. i 4. razreda srednjih škola o problemima društva i kako ih riješiti. U radu će se iznijeti analiza provedenih programa sa srednjoškolcima te predstaviti njihova viđenja i iskustva koja su zabilježena u grupnih razgovorima. U zaključku se donose osnovne karakteristike muzejskog ambijenta i programa, u ovom slučaju neformalnog učenja, kojim se doprinosi formalnom učenju u školama.

umjetnost, muzej, učenje, srednjoškolski učenici

nije evidentirano

engleski

Art museum as informal extension of formal learning in school

nije evidentirano

art, museum, learning, highschool students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2-2.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji

predavanje

15.03.2019-16.03.2019

Ptuj, Slovenija

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti