Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi (CROSBI ID 683080)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Miklošević, Željka
hrvatski
Umjetnički muzej kao neformalna nadogradnja formalnom učenju u školi
„Kako živi narod – izvještaj o pasivnosti“, izložba je koja se održala u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu krajem 2017.godine i bila namijenjena prvenstveno organiziranim školskim grupama. Program pomnog osmišljenog vodstva na izložbi imao je obilježje kritičke pedagogije – na temelju umjetničke izložbe osvijestiti polaznike 3. i 4. razreda srednjih škola o problemima društva i kako ih riješiti. U radu će se iznijeti analiza provedenih programa sa srednjoškolcima te predstaviti njihova viđenja i iskustva koja su zabilježena u grupnih razgovorima. U zaključku se donose osnovne karakteristike muzejskog ambijenta i programa, u ovom slučaju neformalnog učenja, kojim se doprinosi formalnom učenju u školama.
umjetnost, muzej, učenje, srednjoškolski učenici
nije evidentirano
engleski
Art museum as informal extension of formal learning in school
nije evidentirano
art, museum, learning, highschool students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2-2.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
predavanje
15.03.2019-16.03.2019
Ptuj, Slovenija