Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 102954

Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku)


Novak Milić, Jasna
Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku) // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nadda ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb ; Rijeka, 2004. str. 341-350 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku)
(An alibi for grammar (The influence of the teaching of grammar on the development of verb morphology in Croatian as a foreign or second language)

Autori
Novak Milić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nadda ; Pritchard, Boris - Zagreb ; Rijeka, 2004, 341-350

Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.-18.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hrvatski kao drugi i strani jezik; glagolski sustav; usvajanje glagola; poučavanje gramatike
(Croatian as second and foreign language; verbal system; verb acquisition; grammar teaching)

Sažetak
Poznato je da unosom bogata i raznovrsna jezična nastava znatno utječe na učenje i usvajanje stranoga jezika. Međutim, neke metode poučavanja stranih jezika niječu važnost poučavanja gramatike u sklopu jezične nastave. Kakva je uloga sustavnoga poučavanja gramatike u nastavi hrvatskoga kao stranoga i drugoga jezika, pokazano je na primjeru polaznika Sveučilišne škole hrvatskoga jezika i kulture koji su na početku i na kraju tečaja rješavali zadatke u kojima se provjeravala tvorba osnovnih glagolskih vremena. U međuvremenu ti su ispitanici pohađali nastavu gramatike (dva sata dnevno) kojom je bila obuhvaćena sustavna obrada ispitivanih glagolskih oblika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130438
130796

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasna Novak Milić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Novak Milić, Jasna
Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku) // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nadda ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb ; Rijeka, 2004. str. 341-350 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novak Milić, J. (2004) Alibi za gramatiku (Utjecaj gramatičkoga poučavanja na razvoj glagolske morfologije u hrvatskome kao stranome ili drugome jeziku). U: Stolac, D., Ivanetić, N. & Pritchard, B. (ur.)Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika : zbornik radova Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku.
@article{article, author = {Novak Mili\'{c}, J.}, year = {2004}, pages = {341-350}, keywords = {Croatian as second and foreign language, verbal system, verb acquisition, grammar teaching}, title = {An alibi for grammar (The influence of the teaching of grammar on the development of verb morphology in Croatian as a foreign or second language}, keyword = {Croatian as second and foreign language, verbal system, verb acquisition, grammar teaching}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }