Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija (CROSBI ID 430699)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pavić, Kristina Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija / Ražnjević Zdrilić, Marijana (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Pavić, Kristina

Ražnjević Zdrilić, Marijana

hrvatski

Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija

Medijska pismenost, pojam s kraja prošlog stoljeća, razvila se u kompleksnu cjelinu koja obuhvaća nekoliko vrsta pismenosti čineći ju neophodnom vještinom u današnjem dobu novih tehnologija. Također pod utjecajem novih tehnologija, komunikacija je prisiljena mijenjati se. Relativno noviji trend, virtualnost, zahvatio je poslovni svijet transformirajući ponekad čitave oblike organizacija. Kako se virtualna poslovna komunikacija odvija putem digitalnih alata i Web 2.0 medija, koji uključuju i poslovne društvene mreže, važno je da svi članovi komunikacijskog procesa imaju određene kompetencije. To znači da je potrebno savladati sve razine medijske pismenosti: klasičnu, audiovizualnu i najvažnije, informacijsku ili digitalnu jer o njoj ovisi stupanj znanja rukovanja s digitalnim alatima.

medijska pismenost ; poslovna komunikacija ; nove tehnologije ; virtualnost

nije evidentirano

engleski

Media Literacy and Virtual Business Communication

nije evidentirano

media literacy ; business communication ; new technology ; virtuality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

30.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti