Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija (CROSBI ID 430699)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pavić, Kristina
Ražnjević Zdrilić, Marijana
hrvatski
Medijska pismenost i virtulana poslovna komunikacija
Medijska pismenost, pojam s kraja prošlog stoljeća, razvila se u kompleksnu cjelinu koja obuhvaća nekoliko vrsta pismenosti čineći ju neophodnom vještinom u današnjem dobu novih tehnologija. Također pod utjecajem novih tehnologija, komunikacija je prisiljena mijenjati se. Relativno noviji trend, virtualnost, zahvatio je poslovni svijet transformirajući ponekad čitave oblike organizacija. Kako se virtualna poslovna komunikacija odvija putem digitalnih alata i Web 2.0 medija, koji uključuju i poslovne društvene mreže, važno je da svi članovi komunikacijskog procesa imaju određene kompetencije. To znači da je potrebno savladati sve razine medijske pismenosti: klasičnu, audiovizualnu i najvažnije, informacijsku ili digitalnu jer o njoj ovisi stupanj znanja rukovanja s digitalnim alatima.
medijska pismenost ; poslovna komunikacija ; nove tehnologije ; virtualnost
nije evidentirano
engleski
Media Literacy and Virtual Business Communication
nije evidentirano
media literacy ; business communication ; new technology ; virtuality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
30.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Zadar