Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbene obrazovanje iz perspektive sadašnjih i bivših učenika srednjih glazbenih škola (CROSBI ID 682772)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Svalina, Vesna Glazbene obrazovanje iz perspektive sadašnjih i bivših učenika srednjih glazbenih škola // Zajedničko muziciranje u obrazovanju / Petrović, Milena (ur.). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2019. str. 105-106

Podaci o odgovornosti

Svalina, Vesna

hrvatski

Glazbene obrazovanje iz perspektive sadašnjih i bivših učenika srednjih glazbenih škola

Glazbene škole u Hrvatskoj djeluju kao zaseban sustav odgoja i obrazovanja te su financirane od strane države, jednako kao i općeobrazovne škole. Kvaliteta se nastoji osigurati kroz ujednačene nastavne programe, verificirane od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja te kvalitetno obrazovanje i usavršavanje nastavnika. Glazbene škole upisuju ona djeca koja se žele dodatno baviti glazbom, a prijemnim ispitom utvrđeno je da imaju dobro razvijene glazbene sposobnosti (osjećaj za ritam, sluh i glazbenu memoriju). Sustav je osmišljen tako da djeca prvo polaze osnovnu glazbenu školu te je pohađaju usporedo uz obveznu osnovnu općeobrazovnu školu. Slijedi upis u srednju glazbenu školu koja može biti jedina škola, odnosno jedna od dvije škole koju učenici polaze. Učenicima srednje glazbene škole treba omogućiti stjecanje potrebnih glazbenih znanja i vještina, ali istovremeno i zadržati njihov interes za intenzivnije bavljenje glazbom kroz duži niz godina. Zato je jako važno da se nastava u glazbenim školama organizira na što kvalitetniji način. Koliko je ta nastava uspješno organizirana prema mišljenju učenika, utvrdit ćemo provođenjem glazbeno-pedagoškog istraživanja čije ćemo rezultate predstaviti u ovom radu.

muzička nastava, srednja muzička škola, učenici, zadovoljstvo nastavom

nije evidentirano

engleski

Music Education from the Perspective of Current and Former Students of Secondary Music Schools

nije evidentirano

music teaching, secondary music school, pupils, satisfaction with teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

105-106.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zajedničko muziciranje u obrazovanju

Petrović, Milena

Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd

978-86-81340-10-3

Podaci o skupu

22. pedagoški forum scenskih umetnosti

predavanje

26.09.2019-29.09.2019

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Obrazovne znanosti