Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 430679)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bruner, Andrea Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi / Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2019

Podaci o odgovornosti

Bruner, Andrea

Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana

hrvatski

Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi

U ovom radu se nalaze sadržaji koji opisuju i razrađuju elemente poticanja razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi. Glavni element ovog rada je očuvanje kulturne i zavičajne baštine. Opisani su razni kulturološki i zavičajni projekti koji ukazuju na koje sve načine se može motivirati i poticati djecu na ljubav prema zavičaju. U radu se dotiče i dvojezičnost, koja je također dio zavičaja, ali i uz nju govor i dijalekt. Posebna pažnja je posvećena dvojezičnosti u Istri. U Istri se nalaze brojni talijanski vrtići, ali i ostale odgojno-obrazovne ustanove koje također imaju zadaću poticati zavičajnost. Obzirom da je u Istri talijanski jezik službeni, tamo se mogu naći najbolji primjeri kako se u i takvim odgojno-obrazovnim ustanovama može poticati zavičajni identitet. Iz ovog rada se može zaključiti što zavičajnost predstavlja za osobu, što znači i koja je uloga kulturalnog identiteta. Opisano je i načelo zavičajnosti te na koji način se zavičaj provodi u odgoju i obrazovanju. U radu se nalaze i primjeri koji su korišteni konkretno u radu s djecom. Nadalje opisuje se i tradicijska kultura te kako se potiče kultura kroz folklor. Ovaj rad sadrži i istraživanje koje se provodilo na području Republike Hrvatske, a ispitanici su bili odgojitelji i odgojiteljice. Ispitivalo se koliko je odgojiteljima važno poticati zavičajnost u radu s djecom, koje elemente koriste u radu, smatraju li da djeca bolje prihvaćaju zavičajne teme o drugih tema i još mnogo toga.

djeca ; odgojitelji ; baština ; zavičajni identitet ; istraživanje ; dvojezičnost

nije evidentirano

engleski

Encouragement of the development of native identity in preschool children

nije evidentirano

children ; educators ; heritage ; local identity ; survey ; bilingualism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

17.10.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija