Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi (CROSBI ID 430679)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bruner, Andrea
Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana
hrvatski
Poticanje razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi
U ovom radu se nalaze sadržaji koji opisuju i razrađuju elemente poticanja razvoja zavičajnog identiteta kod djece predškolske dobi. Glavni element ovog rada je očuvanje kulturne i zavičajne baštine. Opisani su razni kulturološki i zavičajni projekti koji ukazuju na koje sve načine se može motivirati i poticati djecu na ljubav prema zavičaju. U radu se dotiče i dvojezičnost, koja je također dio zavičaja, ali i uz nju govor i dijalekt. Posebna pažnja je posvećena dvojezičnosti u Istri. U Istri se nalaze brojni talijanski vrtići, ali i ostale odgojno-obrazovne ustanove koje također imaju zadaću poticati zavičajnost. Obzirom da je u Istri talijanski jezik službeni, tamo se mogu naći najbolji primjeri kako se u i takvim odgojno-obrazovnim ustanovama može poticati zavičajni identitet. Iz ovog rada se može zaključiti što zavičajnost predstavlja za osobu, što znači i koja je uloga kulturalnog identiteta. Opisano je i načelo zavičajnosti te na koji način se zavičaj provodi u odgoju i obrazovanju. U radu se nalaze i primjeri koji su korišteni konkretno u radu s djecom. Nadalje opisuje se i tradicijska kultura te kako se potiče kultura kroz folklor. Ovaj rad sadrži i istraživanje koje se provodilo na području Republike Hrvatske, a ispitanici su bili odgojitelji i odgojiteljice. Ispitivalo se koliko je odgojiteljima važno poticati zavičajnost u radu s djecom, koje elemente koriste u radu, smatraju li da djeca bolje prihvaćaju zavičajne teme o drugih tema i još mnogo toga.
djeca ; odgojitelji ; baština ; zavičajni identitet ; istraživanje ; dvojezičnost
nije evidentirano
engleski
Encouragement of the development of native identity in preschool children
nije evidentirano
children ; educators ; heritage ; local identity ; survey ; bilingualism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
17.10.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula