Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgojno-obrazovne vrijednosti romske kulture u nastavnom procesu (CROSBI ID 430676)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Nikolić, Petar Odgojno-obrazovne vrijednosti romske kulture u nastavnom procesu / Drandić, Dijana (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2019

Podaci o odgovornosti

Nikolić, Petar

Drandić, Dijana

hrvatski

Odgojno-obrazovne vrijednosti romske kulture u nastavnom procesu

Romi su tradicionalno nomadski narod podrijetlom iz Indije koji se brojnim migracijama, prouzrokovanih nepoznatim razlozima, prilagodio životu svih kultura u kojima se našao. Karakterizira ga izrazita nadarenost glazbom i drugim oblicima umjetnosti ali ga isto tako, još u većoj mjeri karakterizira siromaštvo i diskriminacija većinskog društva. Romi su se u velikoj mjeri sami doveli u položaj u kojem se nalaze zbog velikog broja neobrazovanog i nepismenog stanovništva. Većina Roma nedovoljno poznaje vlastitu kulturu, a značajan broj školovanih i integriranih Roma ne govori vlastiti materinji jezik, te gubi nacionalni identitet. Romi se trenutno nalaze u svojevrsnom krugu siromaštva u kojemu se nalaze zbog niskog stupnja obrazovanja, čemu su uzrok neadekvatni životni uvjeti, marginaliziranost i izoliranost koji su uzrokovani neimaštinom. Izlaz iz navedene situacije se može ostvariti jedino dugogodišnjim sustavnim obrazovanjem od najranije dobi i uspješnom integracijom u društvo, bez gubitka romskog nacionalnog identiteta.

odgoj i obrazovanje, Romi, romska kultura

nije evidentirano

engleski

Educational values of Roma culture in teaching process

nije evidentirano

education, Roma, Roma culture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

27.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Pedagogija