Odgojno-obrazovne vrijednosti romske kulture u nastavnom procesu (CROSBI ID 430676)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Nikolić, Petar
Drandić, Dijana
hrvatski
Odgojno-obrazovne vrijednosti romske kulture u nastavnom procesu
Romi su tradicionalno nomadski narod podrijetlom iz Indije koji se brojnim migracijama, prouzrokovanih nepoznatim razlozima, prilagodio životu svih kultura u kojima se našao. Karakterizira ga izrazita nadarenost glazbom i drugim oblicima umjetnosti ali ga isto tako, još u većoj mjeri karakterizira siromaštvo i diskriminacija većinskog društva. Romi su se u velikoj mjeri sami doveli u položaj u kojem se nalaze zbog velikog broja neobrazovanog i nepismenog stanovništva. Većina Roma nedovoljno poznaje vlastitu kulturu, a značajan broj školovanih i integriranih Roma ne govori vlastiti materinji jezik, te gubi nacionalni identitet. Romi se trenutno nalaze u svojevrsnom krugu siromaštva u kojemu se nalaze zbog niskog stupnja obrazovanja, čemu su uzrok neadekvatni životni uvjeti, marginaliziranost i izoliranost koji su uzrokovani neimaštinom. Izlaz iz navedene situacije se može ostvariti jedino dugogodišnjim sustavnim obrazovanjem od najranije dobi i uspješnom integracijom u društvo, bez gubitka romskog nacionalnog identiteta.
odgoj i obrazovanje, Romi, romska kultura
nije evidentirano
engleski
Educational values of Roma culture in teaching process
nije evidentirano
education, Roma, Roma culture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
27.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula