Stavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi (CROSBI ID 430674)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kuić, Tihana
Koludrović, Morana
hrvatski
Stavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno – obrazovnoj ustanovi. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 227 studenata Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu od kojih je 141 student s Učiteljskog studija, a njih 86 je s Odsjeka za rani i predškolski odgoj i obrazovanje. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na nedovoljno poznavanje područja rada pedagoga u odgojno – obrazovnoj ustanovi iz perspektive budućih učitelja i odgojitelja, ali i nepoznavanje kompetencija koje su pedagogu potrebne za njegov rad. Unatoč tome, zanimljiv je podatak da gotovo svi ispitanici procjenjuju da je uloga pedagoga u odgojno – obrazovnoj ustanovi ipak važna.
pedagog, odgojno – obrazovna ustanova, učitelj, odgojitelj, kompetencije
nije evidentirano
engleski
Attitudes of future teachers and educators about the role of pedagogue
nije evidentirano
pedagogue, educational institution, teacher, educator, skills
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
08.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split