Samostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi (CROSBI ID 430673)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Carev, Matea
Koludrović, Morana
hrvatski
Samostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi
Cilj ovog završnog rada bio je analizirati odrednice suvremene nastave s fokusom na dvije važne pretpostavke razvoja učenika – odgovornost i samostalnost. Iako ih svi smatraju bitnima i nezaobilaznima komponentama svakog odgojno – obrazovnog sustava i procesa, često su neopravdano zanemarene i nedovoljno implementirane prvo u kurikulumima a posljedično i u nastavnom procesu. Stoga je u ovom radu poseban naglasak stavljen na analiziranje konstrukata samostalnosti i odgovornosti u suvremenoj i tradicionalnoj nastavi, potom je prikazano na koji se način razrađuju i promoviraju u Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2011) te su analizirane neke odrednice koje su (ne)posredno povezane sa samostalnošću i odgovornošću u odgojno – obrazovnom kontekstu. U konačnici, ponuđeni su i primjeri razvijanja odgovornosti i samostalnosti u nekim reformnim pedagoškim koncepcijama.
suvremena nastava, tradicionalna nastava, samostalnost, odgovornost, učenik
nije evidentirano
engleski
Responsibility and independence in contemporary education
nije evidentirano
contemporary education, traditional education, independence, responsibility, student
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
10.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split