Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Psihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima (CROSBI ID 430672)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Arbunić, Marinela Psihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Arbunić, Marinela

Koludrović, Morana

hrvatski

Psihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima

Psihomotorni razvoj jedna je od osnovnih čovjekovih potreba. Ipak, ubrzanim načinom života i naglim promjenama u suvremenom društvu te razvojem i korištenjem tehnologije i medija količina kretanja svedena je na minimum u odnosu na ranija vremena, a takav trend prisutan je i u konvencionalnom odgojno- obrazovnom sustavu. Usprkos činjenici da se u današnje vrijeme sve više ističe potreba prilagodbe obrazovanja stvarnim zahtjevima društva i pojedinca, u konvencionalnoj školi još je uvijek naglašeniji kognitivni razvoj, dok je psihomotorni razvoj uvelike zanemaren. Činjenica je da takav sustav odgoja i obrazovanja prestaje biti učinkovit, a potreba za promjenom postaje sve intenzivnija. Zasićenošću odgojno-obrazovnim pristupom koji zanemaruje razvoj psihomotorike uočava se, dakle, njegova neefikasnost u odnosu na pojedine alternativne pristupe koji su utemeljeni na poticanju ovog razvojnog aspekta. Stoga, kao poticaj prilagodbe školskog sustava novim zahtjevima vremena, ovaj rad analizira načine poticanja psihomotornog razvoja u konvencionalnom pristupu odgoju i obrazovanju, kao i u Montessori i waldorfskom pedagoškom pristupu te pedagogiji Célestina Freineta.

psihomotorni razvoj, državne škole, alternativne škole, Montessori pedagogija, Waldorfska pedagogija, Freinetov pristup odgoju i obrazovanju

nije evidentirano

engleski

Psychomotor development of a child in different pedagogical approaches

nije evidentirano

psychomotor development, state schools, alternative schools, Montessori pedagogy, Waldorf pedagogy, Freinet's approach to education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

10.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano