Psihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima (CROSBI ID 430672)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Arbunić, Marinela
Koludrović, Morana
hrvatski
Psihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima
Psihomotorni razvoj jedna je od osnovnih čovjekovih potreba. Ipak, ubrzanim načinom života i naglim promjenama u suvremenom društvu te razvojem i korištenjem tehnologije i medija količina kretanja svedena je na minimum u odnosu na ranija vremena, a takav trend prisutan je i u konvencionalnom odgojno- obrazovnom sustavu. Usprkos činjenici da se u današnje vrijeme sve više ističe potreba prilagodbe obrazovanja stvarnim zahtjevima društva i pojedinca, u konvencionalnoj školi još je uvijek naglašeniji kognitivni razvoj, dok je psihomotorni razvoj uvelike zanemaren. Činjenica je da takav sustav odgoja i obrazovanja prestaje biti učinkovit, a potreba za promjenom postaje sve intenzivnija. Zasićenošću odgojno-obrazovnim pristupom koji zanemaruje razvoj psihomotorike uočava se, dakle, njegova neefikasnost u odnosu na pojedine alternativne pristupe koji su utemeljeni na poticanju ovog razvojnog aspekta. Stoga, kao poticaj prilagodbe školskog sustava novim zahtjevima vremena, ovaj rad analizira načine poticanja psihomotornog razvoja u konvencionalnom pristupu odgoju i obrazovanju, kao i u Montessori i waldorfskom pedagoškom pristupu te pedagogiji Célestina Freineta.
psihomotorni razvoj, državne škole, alternativne škole, Montessori pedagogija, Waldorfska pedagogija, Freinetov pristup odgoju i obrazovanju
nije evidentirano
engleski
Psychomotor development of a child in different pedagogical approaches
nije evidentirano
psychomotor development, state schools, alternative schools, Montessori pedagogy, Waldorf pedagogy, Freinet's approach to education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
10.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split