Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama (CROSBI ID 430671)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Didak, Nikolina
Koludrović, Morana
hrvatski
Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama
Disciplina je, iako razumijevana na različite načine, oduvijek sastavni dio odgojno- obrazovnog procesa te na nju utječe mnogo čimbenika kao što su primjerice tip učitelja, povijesno razdoblje te pedagoška koncepcija prema kojoj se provodi odgoj i obrazovanje. U ovom radu se analizira koncept discipline u konvencionalnim i određenim alternativnim koncepcijama. Disciplina u Montessori koncepciji se temelji na samodisciplini, u koncepciji Jena-plan se naglasak stavlja na zajednicu i komunikaciju, u Waldorfu na važnost učitelja i poznavanje djetetove duše, a u Summerhillu na samoupravu djece i dobrobit zajednice. U konvencionalnom odgojnoobrazovnom sustavu provedba discipline je prošla dugačak razvojni put, od pukog fizičkog kažnjavanja kao ekspresije učiteljevih emocija pa do intrinzične motivacije koja još uvijek pronalazi svoje mjesto u vrtićima i školama.
disciplina, motivacija, odgovornost, konvencionalna pedagoška koncepcija, Montessori pedagogija, Jena-plan pedagogija, Waldorf pedagogija, Summerhill pedagogija
nije evidentirano
engleski
Understanding the discipline in different pedagogical approaches
nije evidentirano
discipline, motivation, responsibility, conventional pedagogical conception, Montessori pedagogy, Jena-plan pedagogy, Waldorf pedagogy, Summerhill pedagogy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
10.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split