Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama (CROSBI ID 430671)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Didak, Nikolina Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Didak, Nikolina

Koludrović, Morana

hrvatski

Poimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama

Disciplina je, iako razumijevana na različite načine, oduvijek sastavni dio odgojno- obrazovnog procesa te na nju utječe mnogo čimbenika kao što su primjerice tip učitelja, povijesno razdoblje te pedagoška koncepcija prema kojoj se provodi odgoj i obrazovanje. U ovom radu se analizira koncept discipline u konvencionalnim i određenim alternativnim koncepcijama. Disciplina u Montessori koncepciji se temelji na samodisciplini, u koncepciji Jena-plan se naglasak stavlja na zajednicu i komunikaciju, u Waldorfu na važnost učitelja i poznavanje djetetove duše, a u Summerhillu na samoupravu djece i dobrobit zajednice. U konvencionalnom odgojnoobrazovnom sustavu provedba discipline je prošla dugačak razvojni put, od pukog fizičkog kažnjavanja kao ekspresije učiteljevih emocija pa do intrinzične motivacije koja još uvijek pronalazi svoje mjesto u vrtićima i školama.

disciplina, motivacija, odgovornost, konvencionalna pedagoška koncepcija, Montessori pedagogija, Jena-plan pedagogija, Waldorf pedagogija, Summerhill pedagogija

nije evidentirano

engleski

Understanding the discipline in different pedagogical approaches

nije evidentirano

discipline, motivation, responsibility, conventional pedagogical conception, Montessori pedagogy, Jena-plan pedagogy, Waldorf pedagogy, Summerhill pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

10.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano