Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja (CROSBI ID 430669)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barun, Antonela Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Barun, Antonela

Koludrović, Morana

hrvatski

Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove studenata nastavničkih usmjerenja (budućih nastavnika) o poželjnim i potrebnim socioemocionalnim kompetencijama nastavnika uključujući i samoprocjenu vlastitih socioemocionalnih kompetencija. U istraživanju je sudjelovao ukupno 121 student nastavničkog usmjerenja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu od čega je 82 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji ne studiraju pedagogiju i 39 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji, uz pedagogiju, studiraju još jedan predmet nastavničkog usmjerenja. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na određene probleme kod prepoznavanja važnosti socioemocionalne kompetentnosti u određenim segmentima nastavničkog rada od strane budućih nastavnika, ali i otvaraju mnogobrojna pitanja vezano za izobrazbu nastavnika i osobne kompetencije studenata koji se odlučuju za nastavničko usmjerenje. Unatoč tome, ističe se podatak kako su studenti, većinom, na teorijskoj razini svjesni važnosti socioemocionalnih vještina.

nastavnik, nastavničke kompetencije, socioemocionalna kompetentnost

nije evidentirano

engleski

Teacher´s sociemotional competence from the teacher studies students´ perspective

nije evidentirano

teacher, teaching competences, socioemotional competence

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

11.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano