Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja (CROSBI ID 430669)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barun, Antonela
Koludrović, Morana
hrvatski
Socioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove studenata nastavničkih usmjerenja (budućih nastavnika) o poželjnim i potrebnim socioemocionalnim kompetencijama nastavnika uključujući i samoprocjenu vlastitih socioemocionalnih kompetencija. U istraživanju je sudjelovao ukupno 121 student nastavničkog usmjerenja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Splitu od čega je 82 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji ne studiraju pedagogiju i 39 studenata dvopredmetnog studija nastavničkog usmjerenja koji, uz pedagogiju, studiraju još jedan predmet nastavničkog usmjerenja. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem ukazuju na određene probleme kod prepoznavanja važnosti socioemocionalne kompetentnosti u određenim segmentima nastavničkog rada od strane budućih nastavnika, ali i otvaraju mnogobrojna pitanja vezano za izobrazbu nastavnika i osobne kompetencije studenata koji se odlučuju za nastavničko usmjerenje. Unatoč tome, ističe se podatak kako su studenti, većinom, na teorijskoj razini svjesni važnosti socioemocionalnih vještina.
nastavnik, nastavničke kompetencije, socioemocionalna kompetentnost
nije evidentirano
engleski
Teacher´s sociemotional competence from the teacher studies students´ perspective
nije evidentirano
teacher, teaching competences, socioemotional competence
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
11.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split