Skriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika (CROSBI ID 430668)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrdoljak, Ella
Koludrović, Morana
hrvatski
Skriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika
Glavni cilj ovog istraživanja je bio istražiti znanja i stavove srednjoškolskih nastavnika o skrivenom kurikulumu s posebnim naglaskom na vrijednostima u nastavnom okruženju, samoprocjenu nastavnika o važnosti njihove uloge u oblikovanju vrijednosnog sustava svojih učenika kao i elemenata skrivenog kurikuluma koje nastavnici implementiraju u nastavnom procesu. U svrhu provedbe istraživanja upotrebljen je polustrukturirani intervju u kojem je sudjelovalo ukupno sedam ispitanika/-ca srednjoškolskih nastavnika: pet iz Republike Hrvatske i dvoje iz Texasa. Istraživanjem se pokazalo kako je koncept skrivenog kurikuluma nedovoljno poznat među ispitanim srednjoškolskim nastavnicima iako oni isti provode u svom odgojno – obrazovnom radu. Naime, pojava ovog pedagoškog fenomena predstavlja neizostavan dio svakog razrednog okruženja, a nastavnici, iako nedovoljno upoznati s terminologijom skrivenog kurikuluma, unose elemente skrivenog kurikuluma u odgojno-obrazovni proces. Temeljne nastavnikove životne vrijednosti, odgojno- obrazovne vrijednosti, te pravila koja unose u razredno okruženje predstavljaju elemente skrivenog kurikuluma koji su sveprisutni u učionicama dvadeset i prvog stoljeća.
kurikulum, nastavnik, pravila, skriveni kurikulum, učenik, vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Evaluating highschool teachers on the hidden curriculum
nije evidentirano
curriculum, hidden curriculum, rules, student, teacher, values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
98
11.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split