Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama (CROSBI ID 430667)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Brnada, Paula Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Brnada, Paula

Koludrović, Morana

hrvatski

Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama

Glavni je cilj ovog rada bio prikazati važnosti i mogućnosti razvoja afektivne domene ličnosti djeteta u odgojno-obrazovnom kontekstu, ne zaobilazeći kognitivnu i psihomotoričku sferu s kojima je neupitno povezana. Afektivni razvoj djeteta u ovom radu analizira se kroz konstrukte emocija i emocionalne inteligencije, vrijednosti, stavova i interesa te su analizirani i čimbenici koji utječu na afektivni razvoj. Poseban naglasak je stavljen na razvijanje afektivne domene u nekim reformnim pedagoškim koncepcijama (Montessori, Waldorf i Reggio) jer se primjenom njihovih metoda učenja i poučavanja na zanimljive načine potiče cjeloviti razvoj ličnosti čiji je sastavni dio afektivni razvoj.

afektivni razvoj, Montessori pedagogija, waldorfska pedagogija, Reggio pedagogija

nije evidentirano

engleski

Affective development of a child in different pedagogigal approaches

nije evidentirano

affective development, the Montessori pedagogy, the Waldorf pedagogy, the Reggio pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano