Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama (CROSBI ID 430667)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Brnada, Paula
Koludrović, Morana
hrvatski
Afektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama
Glavni je cilj ovog rada bio prikazati važnosti i mogućnosti razvoja afektivne domene ličnosti djeteta u odgojno-obrazovnom kontekstu, ne zaobilazeći kognitivnu i psihomotoričku sferu s kojima je neupitno povezana. Afektivni razvoj djeteta u ovom radu analizira se kroz konstrukte emocija i emocionalne inteligencije, vrijednosti, stavova i interesa te su analizirani i čimbenici koji utječu na afektivni razvoj. Poseban naglasak je stavljen na razvijanje afektivne domene u nekim reformnim pedagoškim koncepcijama (Montessori, Waldorf i Reggio) jer se primjenom njihovih metoda učenja i poučavanja na zanimljive načine potiče cjeloviti razvoj ličnosti čiji je sastavni dio afektivni razvoj.
afektivni razvoj, Montessori pedagogija, waldorfska pedagogija, Reggio pedagogija
nije evidentirano
engleski
Affective development of a child in different pedagogigal approaches
nije evidentirano
affective development, the Montessori pedagogy, the Waldorf pedagogy, the Reggio pedagogy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split