Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju (CROSBI ID 430666)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rožić, Dijana
Koludrović, Morana
hrvatski
Profesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove nastavnika i studenata nastavničkih studija o cjeloživotnom usavršavanju i o potrebi i mogućnostima uvođenja postupka licenciranja, kao jednog od opće prihvaćenih postupaka vrednovanja nastavničkih kompetencija. U istraživanju je sudjelovalo 176 ispitanika, od čega 89 nastavnika i 87 studenata. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju da sudionici generalno smatraju da usavršavanje pozitivno utječe na nastavničku profesiju i razvoj stručnih kompetencija. Ipak, većina sudionika ne razumije u potpunosti pojam licenciranja nastavnika što dovodi do toga da nisu sigurni u korisnost samog postupka. Stoga, da bi se mogao izraditi kvalitetan postupak licenciranja nastavnika, potrebno je reorganizirati cijeli sustav stručnog usavršavanja nastavnika i osigurati kvalitetne temelje za izradu postupka licenciranja.
cjeloživotno obrazovanje, stručno usavršavanje, vrednovanje, licenciranje
nije evidentirano
engleski
Teacher professional development: Students and teachers attitudes towards licensing
nije evidentirano
lifelong learning, professional training, evaluation, licensing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split