Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka (CROSBI ID 65056)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marjanić, Suzana
hrvatski
Reklamna reprezentacija životinja – neotenija vs. sanitarna zona Gregora i Janka
Na nekoliko reklamnih primjera ukratko ću izložiti na koje se načine životinje u reklamnoj re/prezentaciji pojavljuju uglavnom kao objekti i simboli – rijetko kao subjekti, osim u medijskim kampanjama udruga za prava životinja. Završno, na odabranim primjerima rad će ukratko predočiti ulogu životinjskih "alteriteta" u domaćoj popularnoj kulturi – npr. reklamne (mitske) sirene za Karlovačko pivo (redizajn etikete predstavljen je 12. veljače 2015. u galeriji Lauba u Zagrebu), zabranjeni Gregor i Janko (crna i bijela ovca) za reklamu mobilnoga operatera Tele 2 (i zašto je božićna reklama iz 2013. kod nas bila "zabranjena") te žrtvena uloga boškarina u EU projektu Boškarin s krumpirom Grada Pule (2012–2014).
reklame, životinje, reklamni specizam, Gregor i Janko
nije evidentirano
engleski
Advertisment Representation Of Animals – Sanitary Area of Gregor and Janko
nije evidentirano
advertisements, animals, advertising speciesism, Gregor and Janko
nije evidentirano
Podaci o prilogu
470-481.
objavljeno
Podaci o knjizi
Mediji i medijska kultura – europski realiteti, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijek, 2018., str. 470-481.
Piližota, Vlasta et al.
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2018.
978-953-8181-09-2