Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stručni profil poučavatelja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek (CROSBI ID 430646)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ćosić, Ivana Stručni profil poučavatelja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek / Varga, Rahaela (mentor); Karlak, Manuela (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Ćosić, Ivana

Varga, Rahaela

Karlak, Manuela

hrvatski

Stručni profil poučavatelja engleskog jezika u Dječjem vrtiću Osijek

Engleski jezik je u današnje vrijeme uistinu globalni jezik i postao je jedna od osnovnih vještina u svim aspektima života: od zabave i slobodnog vremena do obrazovanja, pa čak i konkurentnosti u poslu. Budući da se svi jezici, kako materinski tako i strani, uče u kontekstu kultura i zajednica koje se njima služe, učenje stranih jezika podrazumijeva i upoznavanje raznih kultura iz čega proizlazi bolje poznavanje svijeta i veće poštovanje prema njemu. Uzevši u obzir sve navedeno, kao i činjenicu da usvajanje jezika počinje od najranije dobi, može se zaključiti da je kvalitetno poučavanje stranog jezika u predškolskoj dobi iznimno važno. Iz tog razloga je cilj ovog istraživanja utvrditi koji je stručni profil osoba koje u Dječjem vrtiću Osijek poučavaju djecu engleski jezik, postoje li eventualne razlike u njihovom pristupu te kakav je taj pristup u usporedbi s metodama i načelima poučavanja stranog jezika djece predškolske dobi koje preporučuje stručna literatura.. Anketirane su sve osobe koje u gradskom Dječjem vrtiću Osijek poučavaju djecu engleski jezik, bilo integrirano u sklopu redovnog programa ili povremeno kao vanjski suradnici, odnosno zaposlenici Pučkog otvorenog učilišta Osijek. Istraživanje je pokazalo da su vanjski suradnici skloniji korištenju udžbenika, rješavanju radnih listića i traženju od djece da ponavljaju izraze za njima, no ipak ne zanemaruju dječju potrebu za igrom i zabavom te ih često uključuju u aktivnosti. S druge strane, odgojitelji više koriste glazbene instrumente, češće čitaju djeci i više iskorištavaju materijale i situacije koje se spontano događaju tijekom dana kao poticaje za učenje engleskog jezika. U istraživanje nisu uključeni privatni vrtići s područja grada Osijeka.

stručni profil, engleski jezik, poučavatelji, Dječji vrtić Osijek, pristup poučavanju

nije evidentirano

engleski

EFL instructors' profile in the Osijek Kindergarten

nije evidentirano

profile, English language, instructors, Osijek Kindergarten, approach to teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

25.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija