Pedagoška podrška roditeljima u procesu djetetove prilagodbe na jaslice (CROSBI ID 430645)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Cik, Dajana
Varga, Rahaela
hrvatski
Pedagoška podrška roditeljima u procesu djetetove prilagodbe na jaslice
Dijete se polaskom u jaslice susreće s potpuno novom sredinom. Promjene u djetetovu ponašanju koje prate razdoblje prilagodbe mogu biti vrlo izazovne, kako za dijete tako i za roditelje. Mnogobrojni čimbenici utjecat će na roditeljske osjećaje prilikom upisivanja djeteta u jaslice. Zbog toga je potrebno da djelatnici jaslica od prvog dana počnu s roditeljima izgrađivati partnerski odnos. Odgojitelji se trude da putem svakodnevne razmjene informacija o djetetu, radu jaslica i svakodnevnim aktivnostima te aktivnim uključivanjem roditelja u pojedine aktivnosti daju podršku roditeljima kako bi se i oni i djeca lakše prilagodili.Stoga sam u jednom vrtiću jasličke skupine, postupkom anonimne ankete za roditelje, istražila koji se najčešći strahovi pojavljuju kod roditelja za vrijeme djetetove prilagodbe na jaslice i isto tako koji strahovi su najintenzivniji. Na temelju intervjua za odgojitelje utvrdili su se njihovi stavovi, iskustva i način pedagoške podrške roditeljima za vrijeme djetetove prilagodbe na jaslice. Vođeni istim interesom, odgojitelji i roditelji razvijaju suradničke odnose gdje postaju ravnopravni sudionici u odgoju djeteta. Kvalitetna suradnja u najvećoj mjeri ovisi o odgojitelju. Kada odgojitelj na prijateljski način pristupi roditeljima i pokaže im da su mu bitni već je na pola puta prema uspješnoj suradnji.
jaslice, djeca, roditelji, odgojitelji, prilagodba
nije evidentirano
engleski
Pedagogical support for parents in the process of child adaptation to the nursery
nije evidentirano
nursery, children, parents, educators, adaptation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
05.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek