Problemi komunikacije u procesu evaluacije (CROSBI ID 487574)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mrkonjić, Anđelko ; Zorić, Marijana
hrvatski
Problemi komunikacije u procesu evaluacije
Odgojno-obrazovni proces je jedinstven i neponovljiv. Evaluacija/vrednovanje je njegova završna faza. Taj se proces temelji na komunikaciji. Stoga podsjećamo na sintagmu: kvaliteta odgoja uvjetovana je kvalitetom komunikacije. U ovom se radu nastojalo elaborirati, a zbog prostorne ograničenosti samo naznačiti neke problemske aspekte komunikacije u procesu evaluacije. Dobiveni empirijski podaci pokazuju da su učenici najsenzibilniji upravo u fazi evaluacije. Brojni konflikti/ekscesi koji se događaju u našim školama, svoju genezu imaju u postupcima vrednovanja. Te pogreške imaju različite uzroke, pa se i raznoliko manifestiraju, a sežu sve do fizičkog razračunavanja. Stoga je nužno da ovaj postupak ima karakteristike permanentnosti, da je ocjena utemeljena na skupnim sudovima, gajiti i prekticirati samoevaluaciju i td.
odgojno-obrazovni proces; komunikacija; vrednovanje; konflikti; samoevaluacija
nije evidentirano
engleski
Problems of Communication in the Process of Evaluation
nije evidentirano
educational and instructional process; communication; evaluation; conflicts; self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
170-172-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
9. međunarodni znanstveni skup "Društvo i tehnologija 2002"
poster
28.06.2002-30.06.2002
Opatija, Hrvatska