Proljetnice u dječjim pjesmama (CROSBI ID 430598)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Polak, Katarina
Bogut, Irella ; Popović, Ana
hrvatski
Proljetnice u dječjim pjesmama
Suvremene tendencije u pedagogiji ukazuju na važnost integriranog i projektnog pristupa nastavi, ističući da koreliranjem sadržaja različitih predmeta učenik uspješnije usvaja gradivo. Glazba je oduvijek bila dio školskog kurikula, a istraživanja pokazuju da se može uspješno koristiti kao sredstvo za usvajanje sadržaja svih predmeta. Proljetnice, kao vjesnici proljeća, česta su tema u dječjim pjesmicama, a ujedno su i važan sadržaj nastave prirode i društva. U ovom radu istražila sam učestalost pojavljivanja proljetnica u pjesmicama koje se nalaze u udžbenicima za glazbenu kulturu u prva tri razreda osnovne škole, te kako bi se te pjesmice mogle povezati sa sadržajima u nastavi prirode i društva. Rad sadrži i prijedloge za realizaciju integrirane nastave glazbene kulture i prirode i društva na temu proljeća i proljetnica pomoću pjesmica o proljetnicama ; po jedan za svaki od prva tri razreda.
korelacija nastavnih sadržaja, priroda i društvo, glazbena kultura, proljetnice, dječje pjesme
nije evidentirano
engleski
Spring flowers in children's songs
nije evidentirano
correlation of teaching content, nature and society education, music education, spring flowers, children songs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
04.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek