Štafetne igre (CROSBI ID 682542)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvatin-Fučkar, Maja ; Dobrinić, Jana ; Stojsavljević, Vedran
hrvatski
Štafetne igre
Primjenjivost štafetnih igara izuzetno je velika. Način provedbe same igre vrlo je lako prilagoditi igračima s kojima ju se želi provesti, vodeći primarno računa o ciljevima i zadacima koji se pojedinom igrom žele ostvariti. Bilo da je riječ o primarnim ciljevima: razvoju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti ili usavršavanje motoričkih znanja ; odnosno sekundarnim ciljevima kao što su: učenje pravila igre i načina provođenja pojedinog zadatka, učenje posljedica pri nepoštivanju pravila (pri čemu treba izbjegavati vraćanje igrača na početak), učenje kontrole i samokontrole emocija, razvoj domišljatosti, upornosti, spretnosti, opažanja, nadmudrivanja... i čitav niz osobina i sposobnosti važnih za bolje snalaženje u svakodnevnom životu. Izbor sadržaja treba prilagoditi mogućnostima i znanjima igrača (svaki zadatak u igri svaki igrač mora poznavati, mora ga moći savladati). Broj zadataka treba prilagoditi mogućnostima igrača razini njihovih motoričkih i funkcionalnih sposobnosti, razini usvojenosti motoričkih znanja, dobi, razvojnim fazama, interesima, željama, materijalnim mogućnostima, prostoru … stoga budite maštoviti. Pobjednik može biti samo ekipa čiji su svi članovi dosljedno poštivali pravila pri savladavanju zadataka i koja je u tome bila najbrža.
štafetne igre ; motorička znanja ; funkcionalne sposobnosti
nije evidentirano
engleski
Relay Games
nije evidentirano
relay games ; motor skills ; functional abilities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
614-619.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kineziologija i područja edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije u razvitku hrvatskog društva"
Findak, Vladimir
Sveti Ivan Zelina: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
978-953-7965-07-5
Podaci o skupu
25. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
28.06.2016-02.07.2016
Poreč, Hrvatska