Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost cjeloživotnog obrazovanja u poslovnom komuniciranju (CROSBI ID 430583)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Valčić, Antonia Važnost cjeloživotnog obrazovanja u poslovnom komuniciranju / Ražnjević Zdrilić, Marijana (mentor); Zadar, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Valčić, Antonia

Ražnjević Zdrilić, Marijana

hrvatski

Važnost cjeloživotnog obrazovanja u poslovnom komuniciranju

Zbog ĉinjenice zastarijevanja znanja i zahvaljujući potrebi za novim spoznajama, razvio se koncept cjeloţivotnog obrazovanja. Koncept proizlazi iz ĉinjenice da jednom steĉeno znanje ne moţe trajati zauvijek već ga je potrebno kontinuirano nadograĊivati. Stalne promjene naglašavaju potrebu za stalnim praćenjem informacija i prilagoĊavanjem istim. S obzirom da obrazovanje utjeĉe na društveni, osobni i ekonomski razvitak, moţe se reći da je to prvi korak do uspješnog poslovanja i poslovne komunikacije. Komunikacija je sloţen proces koji zahtijeva znanje i razvoj odreĊenih vještina i sposobnosti koje se kasnije primjenjuju u poslovanju. Razvoj poĉinje u ranoj dobi kroz igru i traje ĉitav ţivot. Osim što ĉovjek mora prikupiti osnovna znanja za vrijeme formalnog obrazovanja, on u svrhu poslovnog uspjeha mora kontinuirano usavršavati i unaprjeĊivati steĉena znanja putem neformalnog uĉenja u vidu teĉajeva, struĉnih usavršavanja i sl. Jednako tako, današnje multikulturno društvo stavlja naglasak na vaţnost poznavanja elemenata razliĉitih kultura kako bi se razvila tolerancija na razliĉitost, ali i poboljšala kvaliteta interkulturnog poslovnog komuniciranja. Osim poznavanja razliĉitih kultura, u poslovnom komuniciranju veliku vaţnost ima etika i etiĉno ponašanje. Poruka koja se šalje mora biti vjerodostojna da bi komunikacija bila uspješna, a vještine formiranja poruke mogu se usavršiti uz cjeloţivotno obrazovanje. Nadalje, brzi razvoj tehnologije znaĉio je brţe kretanje informacija što je podiglo komunikaciju na novu razinu, ali je došlo i do novih naĉina uĉenja, pa tako danas postoji tzv. e-uĉenje. E-uĉenje izravno i neizravno pruţa znanja koja mogu biti korisna za poslovanje i poslovnu komunikaciju. Samim korištenjem sustava e–uĉenja ĉovjek uvjeţbava svoje vještine i sposobnosti rada na raĉunalu, odnosno nekom od tehnoloških ureĊaja, a znanje koje prikupi preko interneta moţe mu pomoći u poslovnoj komunikaciji. MeĊutim, e-uĉenje izostavlja bitne ĉimbenike za uspješno uĉenje, a to su motivacija, postavljanje pitanja, rad u grupama, i sl. ĉime se takoĊer razvijaju odreĊene vještine. Kako bi e-uĉenje bilo od koristi za uspješno poslovanje potrebno je pronaći idealan omjer izmeĊu tradicionalnog uĉenja i uĉenja uz pomoć tehnologije.

obrazovanje, cjeloţivotno obrazovanje, učenje, komuniciranje, poslovno komuniciranje

nije evidentirano

engleski

The Importance of Lifelong Education in Business Communication

nije evidentirano

education, lifelong education, learning, communication, business communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

21.10.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti