Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ishodi i utjecaj izvannastavnih glazbenih aktivnosti na učenika, učitelja i školu (CROSBI ID 682407)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina Ishodi i utjecaj izvannastavnih glazbenih aktivnosti na učenika, učitelja i školu // Muzička pedagogija: izazov, inspiracija i kreacija / Marković, Vedrana ; Martinović Bogojević, Jelena (ur.). Cetinje: Muzička akademija u Cetinju, 2019. str. 43-58

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina

hrvatski

Ishodi i utjecaj izvannastavnih glazbenih aktivnosti na učenika, učitelja i školu

Nastava glazbene kulture kao formalni nastavni predmet u hrvatskom školstvu ima svoju dugu povijest, a mijenjala se u odnosu na političke, vjerske, tehnološke uvjete koji su se reflektirali na njezinu programsku i sadržajnu strukturu. Krajem pedesetih godina 20. stoljeća u Hrvatskoj je zaživjela ideja obogaćenja školskog kurikuluma aktivnostima koje su u značajnoj mjeri doprinijele njezinom osuvremenjivanju. Aktivnosti koje su u početku bile poznate pod nazivom slobodne aktivnosti učenika danas suvereno ostavljaju svoj trag i pečat kao slobodna i otvorena forma pod nazivom izvannastavne aktivnosti. Namjera je autorice ukazati na vrijednost i važnost provođenja izvannastavnih glazbenih aktivnosti u školi, prikazati mogućnosti, radove i dostignuća učenika hrvatskih osnovnih škola te obrazložiti razloge za njihovo uvođenje u strukturu škole. U posljednjem desetljeću, otkad se potiče interdisciplinarno povezivanje sadržaja u izvannastavnim aktivnostima, njihove su prednosti još i veće, a djelovanje na učenika višestruko. Približavanje škole potrebama učenika te suradnja školskih i izvanškolskih dionika, dobrovoljan odabir aktivnosti prema vlastitom opredjeljenju i želji, aktivno i produktivno sudjelovanje u kulturi, poticanje kreativnosti i kritičkog mišljenja, samo su neke od dobrobiti izvannastavnih glazbenih aktivnosti. Briga za budućnost treba nas neprestano poticati u traženju novih rješenja kako bismo unaprijedili glazbenu nastavu. Jedno od takvih rješenja je i uspostava izvannastavnih glazbenih aktivnosti koje će putem glazbenih područja: pjevanje, sviranje, ples, stvaralaštvo itd. doprinijeti boljim glazbenim kompetencijama učenika, prepoznatljivosti škole i kulturno-umjetničkim projektima na korist društvene zajednice.

osnovna škola, učenik, interdisciplinarnost, kompetencije, izvannastavne glazbene aktivnosti.

nije evidentirano

engleski

The outcomes and influence of extracurricular music activities on the pupil, teacher and school

nije evidentirano

compulsory school, pupils, interdisciplinarity, competences, extracurricular music activities.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-58.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Muzička pedagogija: izazov, inspiracija i kreacija

Marković, Vedrana ; Martinović Bogojević, Jelena

Cetinje: Muzička akademija u Cetinju

978-9940-9540-7-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost