Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Problemi reputacije u digitalnom marketingu (CROSBI ID 682341)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Blaži, Jelena ; Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav Problemi reputacije u digitalnom marketingu // Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019) / Gregurec, Iva (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2019. str. 198-205

Podaci o odgovornosti

Blaži, Jelena ; Jeličić, Anita ; Vidačić, Tomislav

hrvatski

Problemi reputacije u digitalnom marketingu

Reputacija predstavlja kolektivni stav kao rezultat pojedinačnih mišljenja određene zajednice. Korisnicima online usluga reputacija predstavlja oblik očekivanog ponašanja koji je temeljen na tuđem iskustvu, time korisnik ima dojam da smanjuje rizik svojeg poslovanja. Sukladno tome korisnik usmjeruje svoj novac prema onim pružateljima usluga kod kojih se osjeća sigurno da će dobiti pravu vrijednost za svoj novac. Ispada da prosudba potpuno nepoznatih korisnika može donijeti određenu ekonomsku ili društvenu korist. Obično svaki sustav koji omogućava online kupovinu, ima sadržan reputacijski sustav. To su obično aplikacije i mehanizmi koji omogućavaju korisnicima da svoje iskustvo kupovanja ili uporabe robe ili usluge ocijene i da eventualno napišu komentar. Cilj reputacijskih sustava je osigurati korisnicima informacije o pouzdanosti određene usluge, stimulirati subjekte na korektno ponašanje, odvratiti korisnike od nepouzdanih prodavača i proširiti znanje o pouzdanim prodavačima. Time se korisnicima smanjuje osjećaj poslovnog rizika i povećava se povjerenje u odnosu prodavač-kupac. Nažalost svaki takav sustav ima određene slabosti koje otvaraju prostor manipulacijama, što naravno može u određenim okolnostima utjecati na reputaciju. Samim time sama reputacija postaje nepouzdana informacija koja nema veze sa stvarnošću, već je produkt manipulacije. S obzirom na veliku raširenost i trend daljnjeg širenja reputacijskih sustava, u ovome radu naglasak ćemo dati na probleme reputacije u digitalnom marketingu. Dati ćemo pregled najčešćih problema, temeljne mehanizme njihovih rješavanja i predložiti neke preventivne aktivnosti da bi se navedeni problemi izbjegli.

Reputacijski sustavi ; Reputacija ; Digitalni marketing ; Online kupovina

nije evidentirano

engleski

Problems of reputation in digital marketing

nije evidentirano

Reputation Systems ; Reputation ; Digital Marketing ; Online shopping

nije evidentirano

Podaci o prilogu

198-205.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers of 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

Gregurec, Iva

Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

poster

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice