Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Komparativna analiza pokazatelja sigurnosti poslovanja između domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu (CROSBI ID 682320)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Keglević Kozjak, Suzana ; Smetiško, Nikolina Komparativna analiza pokazatelja sigurnosti poslovanja između domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu // 4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019), Book of Papers. THEME:MARKETING 4.0. 2019. str. 146-154

Podaci o odgovornosti

Keglević Kozjak, Suzana ; Smetiško, Nikolina

hrvatski

Komparativna analiza pokazatelja sigurnosti poslovanja između domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu

Nakon financijske krize 2008. godine, koja je zahvatila većinu svjetske ekonomije, sve veća pozornost počela se usmjeravati na pokazatelje sigurnosti poslovanja poduzeća. Stoga u ovom radu pokazatelji sigurnosti poslovanja, koji se odnose na financijske pokazatelje likvidnosti i zaduženosti, čine glavnu podlogu za provedbu ovog istraživanja. Uzorak istraživanja formiran je iz populacije domicilnih i inozemnih agencija za promidžbu, po kriteriju maksimalno ostvarenih ukupnih prihoda u 2017. godini. S obzirom da agencije za promidžbu predstavljaju veliki generator visokokvalitetnih poslova, potiču tržišno natjecanje te inovacije, doprinose razvoju kulturnog sektora, takva poduzeća interesantan su izbor za provedbu analize. U ovom radu provedena je komparativna analiza pokazatelja financijske sigurnosti najuspješnijih domicilnih te inozemnih agencija za promidžbu. Rezultati istraživanja pokazuju da domicilne agencije lakše se prilagođavaju uvjetima na tržištu, te stoga financijski sigurnije posluju u odnosu na inozemne agencije koje ostvaruju značajno veće promete i profite. Razlog tome ponajviše je manja veličina domicilnih agencija za promidžbu u odnosu na međunarodne.

Agencija za promidžbu ; Pokazatelji likvidnosti ; Pokazatelji zaduženosti

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of financial security indicators between domestic and foreign promotion agencies

nije evidentirano

Promotion agency ; Liquidity indicators ; Indebtedness indicators

nije evidentirano

Podaci o prilogu

146-154.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4thInternational Scientific and Professional Conference(CRODMA 2019), Book of Papers. THEME:MARKETING 4.0

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

predavanje

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice