: Znanstveni projekt „Profil dionika u geoprostornoj industriji: Učenje iz motrenja poslovne okoline. Usporedna analiza percepcija studenata i gospodarstvenika“ (CROSBI ID 785526)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Mraović, Branka
hrvatski
: Znanstveni projekt „Profil dionika u geoprostornoj industriji: Učenje iz motrenja poslovne okoline. Usporedna analiza percepcija studenata i gospodarstvenika“
Empirijsko istraživanje pod nazivom „Digitalizacija i mladi: Jesmo li spremni za 4. industrijsku revoluciju?“ provela je prof.dr.sc. Branka Mraović, pročelnica Katedre za organizacijsku teoriju i menadžment Geodetskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu na uzorku mladih zaposlenika u dobi do 35 godina u 10 tvrtki i institucija koje koriste nove tehnologije i barataju sa velikim skupovima podataka sa sjedištem na području grada Zagreba i na uzorku studenata do 25 godina sa 16 fakulteta, sastavnica Zagrebačkog Sveučilišta. Istraživanje predstavlja prvu fazu znanstvenog projekta „Profil dionika u geoprostornoj industriji: Učenje iz motrenja poslovne okoline. Usporedna analiza percepcija studenata i gospodarstvenika“ (voditeljica: prof. dr. sc. Branka Mraović) u sklopu Programskih ugovora Sveučilišta u Zagrebu i Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH za 2018.g. Studente se želi senzibilizirati za interdisciplinarni pristup tehničkim fenomenima zato što konvergencija socijalnog i tehničkog razvoja u doba globaliteta poziva na konvergenciju socijalnog i tehničkog načina razmišljanja i iziskuje pažljive analize novih interakcija između ljudi i entiteta koji nisu ljudi. Ove promjene iziskuju i promijenjene kvalifikacijske okvire koji uključuju kros- sektorska znanja. Za potrebe ovog istraživanja profesorica Mraović je kreirala 2 vrlo opsežna mjerna uređaja – upitnika koji su testirani na uzorku od 150 ispitanika sa teritorija grada Zagreba. Ovim mjernim uređajima želi se proučiti utjecaj digitalizacije na prakse učenja, dijeljenje znanja, kvalifikacije, vještine i razvoj karijera mladih ljudi. Također, posebne grupe pitanja odnose se na platforme socijalnih medija, vrijednosti i vrijednosno odnošenje mladih, digitalno ili 4.0 radno mjesto, digitalizaciju i nove valorizacije, otvorene podatke i mlade, interoperabilnost podataka, iskustva ispitanika sa e-servisima javne uprave i gospodarstva, iskustva kompanija sa IoT, Big Data i strategijama brzine. Podaci su skupljani u razdoblju od listopada do prosinca 2018.g. Anketari su bili studenti geodezije i geoinformatike Geodetskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Tvrtke i institucije obuhvaćene uzorkom: Sveučilišni računski centar SRCE, Hrvatski Telekom, Hrvatske ceste d.o.o., Njuškalo d.o.o., Orbico d.o.o., Bazar hr, Hrvatska elektroprivreda d.o.o., Gradska plinara Zagreb d.o.o., Općinski građanski sud u Zagrebu/ Zemljišnoknjižni odjel, Gradski ured za katastar i geodetske poslove Zagreb.
Digitalizacija ; digitalno radno mjesto ; digitalno učenje ; dijeljenje znanja ; motrenje poslovne okoline.
nije evidentirano
engleski
Scientific project: Stakeholder Profile in the geospatial industry: Learning from monitoring the business environment. A comparative analysis of the perceptions of students and the young employees.
nije evidentirano
Digitalization ; digital workplace ; digital learning ; knowledge sharing ; monitoring the business environment.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
u sklopu Programskih ugovora Sveučilišta u Zagrebu i Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa RH za 2018.g.
2018.
nije evidentirano
objavljeno