Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“ (CROSBI ID 430493)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

PAULINA OBAJDIN MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“ / Grilec Kaurić, Alica (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2019

Podaci o odgovornosti

PAULINA OBAJDIN

Grilec Kaurić, Alica

hrvatski

MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“

U ovom završnom radu obrađena je tema 7P marketing miksa za modnu marku Anello koja bi obuhvaćala ponudu svečane odjeće za mladence (proizvod) te ponudu planiranja vjenčanja (usluga). U prvom dijelu rada obrađen je teoretski dio 7P marketing miksa. Objašnjeno je od čega se sastoji te su definirani navedeni marketinški instrumenti te njihove glavne značajke. Nakon toga je kroz primjer modne marke Anello praktično prikazano svih 7 komponenti marketinškog miksa. Objašnjeno je kakvi bi se proizvodi i usluge nudili, zatim je određena prodajna cijena. Slijedi ideja distribucije i prodaje za navedene proizvode i usluge, a nakon toga i promocija modne marke. Također je promatrano kako bi utjecaj ljudi bio bitan za formiranje konačnog izgleda modne marke, a nakon toga i proces proizvodnje proizvoda te pružanja usluga. Na poslijetku je objašnjen utjecaj fizičkog okruženja kako bi se stvorili prepoznatljivi proizvodi i usluge koji bi lako našli put do kupca ili korisnika.

marketing miks, modna marka

nije evidentirano

engleski

MARKETING MIX OF FASHION BRAND "ANELLO"

nije evidentirano

marketing mix, fashion brand

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

17.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija