MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“ (CROSBI ID 430493)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
PAULINA OBAJDIN
Grilec Kaurić, Alica
hrvatski
MARKETING MIKS MODNE MARKE „ANELLO“
U ovom završnom radu obrađena je tema 7P marketing miksa za modnu marku Anello koja bi obuhvaćala ponudu svečane odjeće za mladence (proizvod) te ponudu planiranja vjenčanja (usluga). U prvom dijelu rada obrađen je teoretski dio 7P marketing miksa. Objašnjeno je od čega se sastoji te su definirani navedeni marketinški instrumenti te njihove glavne značajke. Nakon toga je kroz primjer modne marke Anello praktično prikazano svih 7 komponenti marketinškog miksa. Objašnjeno je kakvi bi se proizvodi i usluge nudili, zatim je određena prodajna cijena. Slijedi ideja distribucije i prodaje za navedene proizvode i usluge, a nakon toga i promocija modne marke. Također je promatrano kako bi utjecaj ljudi bio bitan za formiranje konačnog izgleda modne marke, a nakon toga i proces proizvodnje proizvoda te pružanja usluga. Na poslijetku je objašnjen utjecaj fizičkog okruženja kako bi se stvorili prepoznatljivi proizvodi i usluge koji bi lako našli put do kupca ili korisnika.
marketing miks, modna marka
nije evidentirano
engleski
MARKETING MIX OF FASHION BRAND "ANELLO"
nije evidentirano
marketing mix, fashion brand
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
17.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb