Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 430490)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bukovčan, Lucija
Dobrić, Arnalda
hrvatski
Studenti sa slušnim oštećenjem u visokoškolskom obrazovanju
Ovaj rad donosi pregled iskustva studiranja studenata sa slušnim oštećenjem na različitim fakultetima u Hrvatskoj. Prikazuju se zakoni i dokumenti u kojima se propisuju prava i mogućnosti za studente s invaliditetom te smjernice za omogućavanje jednakih obrazovnih mogućnosti i nadogradnju sustava potpore. Putem etnološke i kulturnoantropološke kvalitativne metode istraživanja, provedeni su intervjui s ispitanicima u kojima je naglasak bio na oblicima izvođenja nastave i načinima prilagodbe nastavnog procesa. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u odnos teorije i prakse te komparirati izvođenje nastave na šest različitih fakulteta kako bi se ustanovilo u kojoj se mjeri koriste prilagodbe za studente sa slušnim oštećenjem navedene u zakonima. Rezultati su pokazali neuravnoteženu razvijenost sustava potpore između fakulteta, nedovoljne prilagodbe nastavnog procesa, manjak osviještenosti nastavnika o slušnom oštećenju, a sve navedeno uz rijetke iznimke, te općenite otežane uvjete studiranja za osobe sa slušnim oštećenjem.
studenti sa slušnim oštećenjem, visoko obrazovanje, prilagodba nastavnog procesa, sustavi potpore
nije evidentirano
engleski
Students with hearing impairment in higher education
nije evidentirano
students with hearing impairment, high education, adaptations in educational process, support systems
nije evidentirano
Podaci o izdanju
90
26.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb