Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026987

Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice


Kišiček, Magdalena
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Učenici s disleksijom kao korisnici školske knjižnice
(Students with dyslexia as school library users)

Autori
Kišiček, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2019

Stranica
76

Mentor
Banek Zorica, Mihaela ; Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
Školske knjižnice, disleksija, školske knjižnice i disleksija, prilagodba školskih knjižnica
(School libraries, dyslexia, school libraries and dyslexia, adaptation of school libraries)

Sažetak
Tema ovog rada je usluživanje i prilagodba korisnicima s disleksijom u školskoj knjižnici. Prvi dio rada je teorijski, a sastoji se od opisa školske knjižnice te disleksije kao najpoznatije teškoće čitanja. Nakon toga je sve navedeno pojašnjeno u okviru knjižničnih služba i usluga za osobe s disleksijom. Izdvojene su i najpoznatije aktivnosti, kampanje i tehnologije osmišljene s ciljem unaprjeđenja kvalitete života osoba s teškoćom disleksije. Na kraju rada nalazi se praktični dio kojim se željelo dobiti uvid u stvarno stanje knjižničnih usluga za korisnike s disleksijom u školskim knjižnicama. Provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 25 osnovnoškolskih knjižnica s područja Varaždinske županije. Rezultati su pokazali kako je prilagodba školskih knjižnica korisnicima s disleksijom nedostatna unatoč tome što potreba za takvim oblikom prilagodbe postoji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb