Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026756

Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti


Paripović, Tomislav; Bilić, Zlatan; Barbaros Tudor, Petar
Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti // Kondicijska priprema sportaša 2019 / Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2019. str. 273-276 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti
(Tennis playrooms as an example of involving preschool and young children in organized physical activity)

Autori
Paripović, Tomislav ; Bilić, Zlatan ; Barbaros Tudor, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kondicijska priprema sportaša 2019 / Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2019, 273-276

Skup
17. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2019"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22-23-02.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Tenis ; igraonice ; tjelesna aktivnost ; djeca
(Tennis ; playrooms ; physical activity ; children)

Sažetak
Ljudsko je tijelo stvoreno za kretanje, a tjelesna aktivnost nužna je za rad organa i čitavih organskih sustava. Brojna istraživanja govore o vrijednostima tjelesne aktivnosti i njenog utjecaja na rast i razvoj djece predškolske, ali i školske dobi. Vrlo je važno da djeca već od najranije dobi usvajaju navike kretanja i bavljenja različitim tjelesnim aktivnostima. Djeca kroz kretanje, igru i istraživanje okoline razvijaju motoričke sposobnosti koje će kasnije, u odrasloj dobi, biti nužne za svladavanje različitih problemskih situacija. Kada govorimo o djeci predškolske i mlađe školske dobi, igra je i dalje jak stimulans i pokretačka snaga koja potiče na tjelesnu aktivnost. Razvojem motoričkih sposobnosti djeca stječu samopouzdanje i spremna su ispitivati svoje sposobnosti te si postavljaju nove granice. U predškolskoj i mlađoj školskoj dobi djeca relativno lako usvajaju i usavršavaju složenija motorička znanja, a razlog tomu su povoljniji odnosi između morfoloških dimenzija i koordinacije. Upravo je to vrijeme idealno za uključivanje djeteta u neku vrstu sportske igraonice pa tako i teniske igraonice. Prema Milanoviću (2013), izbor djece se za neke sportove provodi ranije, a za neke kasnije, a to ovisi o specifičnostima sporta, o njegovim energetskim i tehničko-taktičkim zahtjevima. Milanović (2013) dodaje kako je orijentacijski rok za početak sustavnog treninga u tenisu između 7. i 9. godine. Temeljem navedenog, teniska igraonica predstavlja prikladan program za uključivanje djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti, koji će poslužiti kao izvrsna podloga prije početka sustavnog treninga u tenisu. Teniska igraonica će kroz igru i na zabavan način, prije svega, pozitivno utjecati na zdravlje djeteta te pravilan i skladan razvoj bazičnih motoričkih sposobnosti, a pritom će također postupno upoznavati dijete s osnovama teniske igre.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Petar Barbaros Tudor, (255494)

Citiraj ovu publikaciju

Paripović, Tomislav; Bilić, Zlatan; Barbaros Tudor, Petar
Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti // Kondicijska priprema sportaša 2019 / Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2019. str. 273-276 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Paripović, T., Bilić, Z. & Barbaros Tudor, P. (2019) Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti. U: Milanovć, L., Wertheimer, V. & Jukić, I. (ur.)Kondicijska priprema sportaša 2019.
@article{article, year = {2019}, pages = {273-276}, keywords = {tennis, playrooms, physical activity, children}, title = {Tennis playrooms as an example of involving preschool and young children in organized physical activity}, keyword = {tennis, playrooms, physical activity, children}, publisher = {Kineziolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }