Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti (CROSBI ID 682164)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Paripović, Tomislav ; Bilić, Zlatan ; Barbaros Tudor, Petar Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti // Kondicijska priprema sportaša 2019 / Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor (ur.). Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske, 2019. str. 273-276

Podaci o odgovornosti

Paripović, Tomislav ; Bilić, Zlatan ; Barbaros Tudor, Petar

hrvatski

Teniske igraonice kao primjer uključivanja djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti

Ljudsko je tijelo stvoreno za kretanje, a tjelesna aktivnost nužna je za rad organa i čitavih organskih sustava. Brojna istraživanja govore o vrijednostima tjelesne aktivnosti i njenog utjecaja na rast i razvoj djece predškolske, ali i školske dobi. Vrlo je važno da djeca već od najranije dobi usvajaju navike kretanja i bavljenja različitim tjelesnim aktivnostima. Djeca kroz kretanje, igru i istraživanje okoline razvijaju motoričke sposobnosti koje će kasnije, u odrasloj dobi, biti nužne za svladavanje različitih problemskih situacija. Kada govorimo o djeci predškolske i mlađe školske dobi, igra je i dalje jak stimulans i pokretačka snaga koja potiče na tjelesnu aktivnost. Razvojem motoričkih sposobnosti djeca stječu samopouzdanje i spremna su ispitivati svoje sposobnosti te si postavljaju nove granice. U predškolskoj i mlađoj školskoj dobi djeca relativno lako usvajaju i usavršavaju složenija motorička znanja, a razlog tomu su povoljniji odnosi između morfoloških dimenzija i koordinacije. Upravo je to vrijeme idealno za uključivanje djeteta u neku vrstu sportske igraonice pa tako i teniske igraonice. Prema Milanoviću (2013), izbor djece se za neke sportove provodi ranije, a za neke kasnije, a to ovisi o specifičnostima sporta, o njegovim energetskim i tehničko-taktičkim zahtjevima. Milanović (2013) dodaje kako je orijentacijski rok za početak sustavnog treninga u tenisu između 7. i 9. godine. Temeljem navedenog, teniska igraonica predstavlja prikladan program za uključivanje djece predškolske i mlađe školske dobi u organizirani oblik tjelesne aktivnosti, koji će poslužiti kao izvrsna podloga prije početka sustavnog treninga u tenisu. Teniska igraonica će kroz igru i na zabavan način, prije svega, pozitivno utjecati na zdravlje djeteta te pravilan i skladan razvoj bazičnih motoričkih sposobnosti, a pritom će također postupno upoznavati dijete s osnovama teniske igre.

tenis ; igraonice ; tjelesna aktivnost ; djeca

nije evidentirano

engleski

Tennis playrooms as an example of involving preschool and young children in organized physical activity

nije evidentirano

tennis ; playrooms ; physical activity ; children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

273-276.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kondicijska priprema sportaša 2019

Milanovć, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor

Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Udruga kondicijskih trenera Hrvatske

1849-7454

Podaci o skupu

17. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2019."

predavanje

22.02.2019-23.02.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija