Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Politička komunikacija putem interneta – funkcionalna i moralna dimenzija (CROSBI ID 269845)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Haramija, Predrag Politička komunikacija putem interneta – funkcionalna i moralna dimenzija // Obnovljeni život, 69 (2014), 4; 447-460

Podaci o odgovornosti

Haramija, Predrag

hrvatski

Politička komunikacija putem interneta – funkcionalna i moralna dimenzija

U radu se istražuje koliko se i kako u izbornim kampanjama internet rabi u svijetu i u Hrvatskoj, u kojoj mjeri utječe na informiranje birača i kako bi ga trebalo učinkovito rabiti. Prosuđuje se i kako moralno ispravno rabiti internet u političkoj komunikaciji. Internet odlikuje mogućnost dvosmjerne komunikacije i preduvjet je dobre političke komunikacije uporaba interneta kao sredstva kojim se zajednički, kroz dijalog s drugima, kreiraju najbolja politička rješenja. Uz proučavanje dosadašnjih radova na temu, provedeno je i istraživanje kojim je ispitana važnost interneta kao sredstva informiranja birača u gradu Zagrebu. Potvrđene su spoznaje da stranke i kandidati najčešće rabe internet kao sredstvo oglašavanja (jednosmjerne komunikacije). Nasuprot tomu, internet je učinkovit ako se njegov potencijal iskoristi za dvosmjernu komunikaciju. Rabe li stranke internet na taj način, ostvarit će bolju stranačku mobilizaciju, a i pridonijeti većoj izbornoj participaciji. I moralna prosudba političke komunikacije putem interneta pokazuje da treba težiti dvosmjernoj komunikaciji političara s građanima. Naravno, ta se komunikacija mora odvijati na način ravnopravnoga, iskrenoga i odgovornoga dijaloga koji se, poštujući dostojanstvo ljudske osobe, vodi s ciljem općega dobra.

politička komunikacija, izborna kampanja, internet, društvene mreže, etika, moral

nije evidentirano

engleski

Political communication via the Internet - a functional and moral dimension

nije evidentirano

political communication, election campaign, the Internet, social network, ethics, morals

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (4)

2014.

447-460

objavljeno

0351-3947

1849-0182

Povezanost rada

nije evidentirano

Indeksiranost