Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece (CROSBI ID 430444)

Ocjenski rad | diplomski rad

Herman, Ljerka Uporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece / Velki, Tena (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2019

Podaci o odgovornosti

Herman, Ljerka

Velki, Tena

hrvatski

Uporaba mobilnih aplikacija kod predškolske djece

Uporaba mobilnih aplikacija postala je svakodnevna pojava. Istraživanja su pokazala da su već trogodišnjaci sposobni samostalno koristiti određene mobilne aplikacije. Korištenje mobilnih aplikacija može imati pozitivni i negativni utjecaj na razvoj djeteta. Istraživanje o uporabi mobilnih aplikacija kod djece novost je u domeni istraživanja. Zbog manjkavosti spoznaja o načinu i čestini korištenja mobilnih aplikacija kod djece vrtićke dobi krenula sam u istraživanje. Ovim istraživanjem željelo se doći do spoznaje da li djeca vrtićke dobi koriste mobilne aplikacije te ukoliko ih koriste koja je čestina njihove uporabe tijekom dana. Istraživanje se provelo tijekom pedagoške godine putem anonimnog anketiranja roditelja djece u Dječjem vrtiću „ Zvončić “ Našice. Rezultati istraživanja pokazuju da djeca vrtićke dobi koriste mobitele najčešće uz roditelje. Korištenje mobilnih aplikacija je svakodnevno kod velikog broja djece (74%). Provođenje ankete pokazalo je da vrijeme igre putem platformi mobilnih aplikacija traje do jednog sata tijekom dana (61%). Manji postotak djece (22%) provodi i do dva sata igrajući se te educirajući se uz mobilne aplikacije. Roditelji smatraju da su prosječno informirani o uporabi mobilnih aplikacija te manji postotak (21%) smatra da su odlično informirani. Djeca najčešće koriste mobilne aplikacije edukativno - zabavnog tipa, a roditelji smatraju da je učinak igre uporabom mobilnih aplikacija pozitivan za razvoj njihovog djeteta.

predškolsko dijete ; mobilne aplikacije ; roditelji ; vrtić ; dječja igra

nije evidentirano

engleski

The usage of mobile applications with preschool children

nije evidentirano

preschool kindergarten children ; mobile applications ; parents ; kindergarten ; child's game

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

10.10.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Psihologija