Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 430440)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barun, Marina
Bogut, Irella
Kujundžić, Goran
hrvatski
Uloga učitelja u razvijanju ekološkog mišljenja u nastavi likovne kulture
Razvoj ekološkog mišljenja učenika osigurava stvaranje pozitivnog sustava vrijednosti prema zaštiti okoliša i prirode. Nastava Likovne kulture omogućuje razvoj ekološke svijesti i mišljenja učenika čiju glavnu ulogu voditelja obnaša učitelj kao ekološki kompetentna i osviještena osoba. U ovom se diplomskom radu definiraju ekološka svijest, ekološki sadržaji i ekološke likovne aktivnosti koje pozitivno utječu na razvoj ekološkog mišljenja učenika. Također, predloženi su i mogući načini razvijanja ekološke osviještenosti s obzirom na teme nastave Likovne kulture. Ovaj diplomski rad za cilj ima utvrditi kakvu ulogu učitelji zauzimaju u razvijanju ekološkog mišljenja učenika u nastavi Likovne kulture. Istraživanje provedeno upitnikom pokazalo je razvijaju li učitelji ekološko mišljenje učenika u nastavi Likovne kulture te kakav je njihov stav u vezi s razvijanjem ekološkog mišljenja učenika.
ekološko mišljenje, nastava Likovne kulture, uloga učitelja
nije evidentirano
engleski
The role of the teacher in developing ecological thinking in the teaching of Art
nije evidentirano
ecological thinking, Art teaching, teacher role
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
30.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek