Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026315

Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr


Tomljanović, Maria; Jakopović, Hrvoje
Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.).
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 129-150


Naslov
Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr
(Hybrid public relations and marketing forms: from advertorial to native advertising on news website 24sata.hr)

Autori
Tomljanović, Maria ; Jakopović, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti

Urednik/ci
Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena

Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

Grad
Tuzla

Godina
2019

Raspon stranica
129-150

ISBN
978-9958-612-24-4

Ključne riječi
Native oglašavanje ; priopćenje za medije ; advertorijal ; odnosi s javnošću ; 24sata.hr ; informativni portali
(Native advertising ; press release ; advertorial ; public relations ; 24sata.hr ; news websites)

Sažetak
Rad proučava obilježja medijskih sadržaja nastalih hibridiziranjem korporativnih oblika komuniciranja. Razmotrena je uloga tradicionalnih alata odnosa s javnošću poput priopćenja za medije u razvoju hibridnih formata kao što su advertorijal i native oglasi. Istražena su obilježja označenih PR objava i native oglasa na hrvatskom portalu 24sata.hr. Rezultati istraživanja pokazali su da native sadržaji potiču veći broj korisničkih komentara i dijeljena native objava na društvenim mrežama. U native oglasima su nazivi brendova rjeđe spomenuti nego u PR objavama. Situacija je drugačija kod videozapisa oglašivača kojih je ipak bilo nešto više u native objavama. Nadalje, oglašivačev proizvod je u native i PR objavama predstavljen kao dobro rješenje, potrebno korisniku odmah. PR objava izravnom komunikacijom upućuje na sve pozitivne strane proizvoda ili usluge te najčešće spominje gdje se može nabaviti i po kojoj cijeni. Native to radi, kao što mu i ime kaže, prirodno. Nastoji obraditi neku problematiku i ponuditi oglašivačev proizvod ili uslugu kao jedno od rješenja, ne nužno i jedino.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Hrvoje Jakopović, (335774)

Citiraj ovu publikaciju

Tomljanović, Maria; Jakopović, Hrvoje
Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.).
Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 129-150
Tomljanović, M. & Jakopović, H. (2019) Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr. U: Hrnjić Kuduzović, Z., Kulić, M. & Jurišić, J. (ur.) Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti. Tuzla, Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, str. 129-150.
@inbook{inbook, year = {2019}, pages = {129-150}, keywords = {native advertising, press release, advertorial, public relations, 24sata.hr, news websites}, isbn = {978-9958-612-24-4}, title = {Hybrid public relations and marketing forms: from advertorial to native advertising on news website 24sata.hr}, keyword = {native advertising, press release, advertorial, public relations, 24sata.hr, news websites}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Tuzla} }