Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr (CROSBI ID 65008)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tomljanović, Maria ; Jakopović, Hrvoje Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr // Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti / Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena (ur.). Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2019. str. 129-150

Podaci o odgovornosti

Tomljanović, Maria ; Jakopović, Hrvoje

hrvatski

Hibridni oblici odnosa s javnošću i marketinga: od advertorijala do native oglašavanja na portalu 24sata.hr

Rad proučava obilježja medijskih sadržaja nastalih hibridiziranjem korporativnih oblika komuniciranja. Razmotrena je uloga tradicionalnih alata odnosa s javnošću poput priopćenja za medije u razvoju hibridnih formata kao što su advertorijal i native oglasi. Istražena su obilježja označenih PR objava i native oglasa na hrvatskom portalu 24sata.hr. Rezultati istraživanja pokazali su da native sadržaji potiču veći broj korisničkih komentara i dijeljena native objava na društvenim mrežama. U native oglasima su nazivi brendova rjeđe spomenuti nego u PR objavama. Situacija je drugačija kod videozapisa oglašivača kojih je ipak bilo nešto više u native objavama. Nadalje, oglašivačev proizvod je u native i PR objavama predstavljen kao dobro rješenje, potrebno korisniku odmah. PR objava izravnom komunikacijom upućuje na sve pozitivne strane proizvoda ili usluge te najčešće spominje gdje se može nabaviti i po kojoj cijeni. Native to radi, kao što mu i ime kaže, prirodno. Nastoji obraditi neku problematiku i ponuditi oglašivačev proizvod ili uslugu kao jedno od rješenja, ne nužno i jedino.

native oglašavanje ; priopćenje za medije ; advertorijal ; odnosi s javnošću ; 24sata.hr ; informativni portali

nije evidentirano

engleski

Hybrid public relations and marketing forms: from advertorial to native advertising on news website 24sata.hr

nije evidentirano

native advertising ; press release ; advertorial ; public relations ; 24sata.hr ; news websites

nije evidentirano

Podaci o prilogu

129-150.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vjerodostojnost medija: doba lažnih vijesti

Hrnjić Kuduzović, Zafra ; Kulić, Milica ; Jurišić, Jelena

Tuzla: Filozofski fakultet Univerziteta u Tuzli

2019.

978-9958-612-24-4

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti