Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga utjecajnih osoba u marketingu na društvenim mrežama (CROSBI ID 430427)

Ocjenski rad | diplomski rad

Japundžić, Ana Uloga utjecajnih osoba u marketingu na društvenim mrežama / Palić, Mirko (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Japundžić, Ana

Palić, Mirko

hrvatski

Uloga utjecajnih osoba u marketingu na društvenim mrežama

n/a

n/a

nije evidentirano

engleski

The role of influencers in marketing on social media

nije evidentirano

n/a

nije evidentirano

Podaci o izdanju

n/a

25.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija