Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka (CROSBI ID 430426)

Ocjenski rad | diplomski rad

Butorac, Mia Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka / Palić, Mirko (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Butorac, Mia

Palić, Mirko

hrvatski

Društvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka

n/a

n/a

nije evidentirano

engleski

Social media in the function of increasing fashion brands customer loyalty

nije evidentirano

n/a

nije evidentirano

Podaci o izdanju

n/a

25.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija