izvor podataka: crosbi
!
Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 430425)
Ocjenski rad | diplomski rad
Ćurčić, Areta
Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj / Palić, Mirko (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019
Podaci o odgovornosti
Ćurčić, Areta
Palić, Mirko
hrvatski
Uloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj
n/a
n/a
nije evidentirano
engleski
The role of sales promotion activities in creating additional value for consumers in the FMCG market in the Republic of Croatia
nije evidentirano
n/a
nije evidentirano
Podaci o izdanju
n/a
25.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove