Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru marke IKEA (CROSBI ID 430420)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Galović, Josip Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru marke IKEA / Palić, Mirko (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Galović, Josip

Palić, Mirko

hrvatski

Utjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru marke IKEA

n/a

n/a

nije evidentirano

engleski

Brand image influence on purchase intent on the example of IKEA

nije evidentirano

n/a

nije evidentirano

Podaci o izdanju

n/a

24.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija