Istraživanje očekivane uspješnosti u rješavanju testa iz kemije (CROSBI ID 682017)
Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šimičić, Sanda
hrvatski
Istraživanje očekivane uspješnosti u rješavanju testa iz kemije
Cilj provedenog istraživanja je utvrditi što učenike motivira na učenje kemije, kolika su njihova očekivanja uspješnosti u rješavanju testa kemije i koliki je stupanj zadovoljstva riješenošću testa. Učenici osnovne škole većinom su ekstrinzično motivirani na učenje kemije i kemiju doživljavaju teškim nastavnim predmetom. Gotovo polovina učenika točno procjenjuje svoje kemijsko znanje i točno predviđa ocjenu testa iz kemije. Procjena očekivane ocjene testa bolja je nakon pisanja testa u odnosu na procjenu ocjene prije pisanja testa. Iako učenici uglavnom nisu zadovoljni riješenošću testa, vrijednost Spearmanovog koeficijenta korelacije upućuje na zadovoljavajuću povezanost za precizna predviđanja povezanost rezultata testa i zadovoljstva riješenošću testa
očekivanje uspješnosti, kemijsko obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Researching the expectation of successfullness in solving a chemistry exam
nije evidentirano
expectation of successfullness, chemistry education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
32-33.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
4. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
predavanje
07.11.2018-10.11.2018
Split, Hrvatska