Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije? (CROSBI ID 682015)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?. 2016. str. 27-28

Podaci o odgovornosti

Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja

hrvatski

Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?

Svrha opisanog istraživanja bila je utvrditi kako primjena čestičnog crteža tijekom poučavanjadijela sadržaja o veodenim otopinama kiselina, baza i soli utječe na kvalitetu znanja o jednadžbi kemiske reakcije učenika osmih razreda osnovne škole. U zadatcima predtesta nije utvrđena statistički značajna razlika u kvaliteti znanja između eksperimentalne i kontrolne skupine uočeno je nerazlikovanje reakcijskog sustava i jednadžbe kemijske reakcije (jedinične pretvorbe).rezultati χ2 - testa i t-testa u zadatcima završnog testa pokazali su da je konceptualno razumijevanje učenika eksperimentalne skupine statistički značajno bolje u odnosu na kontrolnu skupinu,

čestični crtež, chemistry education

nije evidentirano

engleski

Can the usage of particle drawing in initial chemistry teaching improve the conceptual understanding of the chemical equation

nije evidentirano

particulate drawing, kemijsko obrazovanje

nije evidentirano

Podaci o prilogu

27-28.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

3. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju

predavanje

02.11.2016-05.11.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Kemija, Obrazovne znanosti