Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1026185

Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?


Šimičić, Sanda; Mrvoš-Sermek, Draginja
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije? // 3. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
Split, Hrvatska, 2016. str. 27-28 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1026185 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?
(Can the usage of particle drawing in initial chemistry teaching improve the conceptual understanding of the chemical equation)

Autori
Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni

Skup
3. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 2-5.11.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
čestični crtež, chemistry education
(particulate drawing, kemijsko obrazovanje)

Sažetak
Svrha opisanog istraživanja bila je utvrditi kako primjena čestičnog crteža tijekom poučavanjadijela sadržaja o veodenim otopinama kiselina, baza i soli utječe na kvalitetu znanja o jednadžbi kemiske reakcije učenika osmih razreda osnovne škole. U zadatcima predtesta nije utvrđena statistički značajna razlika u kvaliteti znanja između eksperimentalne i kontrolne skupine uočeno je nerazlikovanje reakcijskog sustava i jednadžbe kemijske reakcije (jedinične pretvorbe).rezultati χ2 - testa i t-testa u zadatcima završnog testa pokazali su da je konceptualno razumijevanje učenika eksperimentalne skupine statistički značajno bolje u odnosu na kontrolnu skupinu,

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kemija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Šimičić, Sanda; Mrvoš-Sermek, Draginja
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije? // 3. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
Split, Hrvatska, 2016. str. 27-28 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni)
Šimičić, S. & Mrvoš-Sermek, D. (2016) Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?. U: 3. hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju.
@article{article, year = {2016}, pages = {27-28}, keywords = {\v{c}esti\v{c}ni crte\v{z}, chemistry education}, title = {Mo\v{z}e li uporaba \v{c}esti\v{c}nog crte\v{z}a u po\v{c}etnom pou\v{c}avanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednad\v{z}be kemijske reakcije?}, keyword = {\v{c}esti\v{c}ni crte\v{z}, chemistry education}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, year = {2016}, pages = {27-28}, keywords = {particulate drawing, kemijsko obrazovanje}, title = {Can the usage of particle drawing in initial chemistry teaching improve the conceptual understanding of the chemical equation}, keyword = {particulate drawing, kemijsko obrazovanje}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font