Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije? (CROSBI ID 682015)
Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šimičić, Sanda ; Mrvoš-Sermek, Draginja
hrvatski
Može li uporaba čestičnog crteža u početnom poučavanju kemije unaprijediti konceptualno razumijevanje jednadžbe kemijske reakcije?
Svrha opisanog istraživanja bila je utvrditi kako primjena čestičnog crteža tijekom poučavanjadijela sadržaja o veodenim otopinama kiselina, baza i soli utječe na kvalitetu znanja o jednadžbi kemiske reakcije učenika osmih razreda osnovne škole. U zadatcima predtesta nije utvrđena statistički značajna razlika u kvaliteti znanja između eksperimentalne i kontrolne skupine uočeno je nerazlikovanje reakcijskog sustava i jednadžbe kemijske reakcije (jedinične pretvorbe).rezultati χ2 - testa i t-testa u zadatcima završnog testa pokazali su da je konceptualno razumijevanje učenika eksperimentalne skupine statistički značajno bolje u odnosu na kontrolnu skupinu,
čestični crtež, chemistry education
nije evidentirano
engleski
Can the usage of particle drawing in initial chemistry teaching improve the conceptual understanding of the chemical equation
nije evidentirano
particulate drawing, kemijsko obrazovanje
nije evidentirano
Podaci o prilogu
27-28.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
3. Hrvatska konferencija o kemijskom obrazovanju
predavanje
02.11.2016-05.11.2016
Split, Hrvatska