Zadovoljstvo turista destinacijom: primjer korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika u Zadarskoj županiji (CROSBI ID 269771)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidić, Gabrijela ; Krce Miočić, Božena ; Žnidar, Krešimir
hrvatski
Zadovoljstvo turista destinacijom: primjer korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika u Zadarskoj županiji
Zadovoljstvo turista, spremnost na davanje preporuke i povratak u destinaciju predstavljaju temeljne ciljeve turističke destinacije. Poboljšanju dostupnosti destinacije pridonijeli su i niskobudžetni zračni prijevoznici koji svojim poslovnim modelom dovode do snižavanja cijene i privlače nove segmente turista. Njihov koncept uključuje odabire manjih zračnih luka kako bi osigurali visok stupanj iskoristivosti zrakoplova smanjenjem vremena čekanja zrakoplova i smanjenjem vlastitih troškova. Zračna luka Zadar na razini Hrvatske zadovoljava sve zahtjeve ovog segmenta zračnog prometa, a vođeni željom za osvajanjem udaljenijih europskih tržišta Velike Britanije i Skandinavskih zemalja, Zadarska županija odlučila je privući najvećeg niskobudžetnog prijevoznika Ryanair. Cilj je ovog rada analizirati zadovoljstvo korisnika niskobudžetnih zračnih prijevoznika Zadarskom županijom analizom zadovoljstva pojedinačnim elementima turističke ponude Zadarske županije i ukupnog zadovoljstva destinacijom te utvrditi koliko zadovoljstvo korisnika utječe na želju za preporukom destinacije i povratkom u istu.
niskobudžetni zračni prijevoznici, zadovoljstvo turista, turistička destinacija, lojalnost turista, Zadarska županija
nije evidentirano
engleski
Tourist Satisfaction with a Destination: Evidence from Low Cost Carrier Users in Zadar County
nije evidentirano
:low cost carriers, tourist satisfaction, tourism destination, tourist loyalty, Zadar County
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija